Dan word het alsnog je kachelmotor + weerstand vervangen , want als de motor zwaar loopt heb je het probleem zo weerOf zwaar lopende ventilator die de zekering eruit laat klappen.
Volkswagen
Golf GTI ED35
2.0TSI
Dan word het alsnog je kachelmotor + weerstand vervangen , want als de motor zwaar loopt heb je het probleem zo weerOf zwaar lopende ventilator die de zekering eruit laat klappen.
Fuse 40 30A
Radio nu al terug maar ze hebben niets kunnen ontdekken. Wilde hem terug inbouwen, kan ik het hele stekkertje van de microfoon (carkit) nergens meer vinden en om het dashboard los te halen gaat mij veel te ver. Dat gaat mij never nooit niet lukken. Balen.Aan de Polo vandaag niets gedaan. Aan de radio wel. Klikte laatst het frontje erop maar de radio ging niet aan. Diverse malen moeten herhalen voordat dit lukte. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Gisterenavond werd ik gebeld via de carkit. Ik hoorde haar wel maar zij mij niet en dit ook diverse keren. Ook toen ik haar belde. Is ook niet de eerste keer dat dit gebeurde. Frontje los geklikt (waardoor de radio en dus ook de carkit uitschakelt) en toen kon ze mij wel verstaan via de mobiel. Vandaag radio eruitgehaald en afgegeven bij de winkel. Ben benieuwd, garantie was gisteren verlopen maar in hun systeem stond op de ene plek dat ik wel garantie had en op de ander dat ik het niet had.
Ook vreemd, nieuwe radio kost exact hetzelfde als toen ik deze kocht. Dacht dat prijzen daalde na verloop van tijd.
Enfin, nu max. 4 weken zonder radio/carkit.
Tja voor mijn polo is er niets meer te doen, maar twee proefritten staan er voor zaterdag, als bijrijder
Radio nu al terug maar ze hebben niets kunnen ontdekken. Wilde hem terug inbouwen, kan ik het hele stekkertje van de microfoon (carkit) nergens meer vinden en om het dashboard los te halen gaat mij veel te ver. Dat gaat mij never nooit niet lukken. Balen.
Tja voor mijn polo is er niets meer te doen, maar twee proefritten staan er voor zaterdag, als bijrijder
Steering assist
Fuse 40 30A
Fresh air blower switch
Fresh air blower control unit
Ik heb hem zodanig ingesteld dat hij met lage snelheden licht stuurt en hoe harder ik ga rijden hoe zwaarder hij word. Licht sturen is heel fijn maar man man man je hebt geen controle op de snelweg met 120. Dus dit is ideaal.
Je kan instellen hoe licht het stuurt, van weinig tot hulp aan gehandicapten, dat is stand 5 volgens mij. Standaard staat tie op 2 als ik het goed heb?
Stand 3, bij mijn highline stond hij standaard op stand 3. Heb 2 en 4 allebei een week geprobeerd, toch terug gegaan naar stand 3.Welke aanpassing / instelling is dit dan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.