wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Komt goed, komt goed, maar ik ben pas thuis als het donker is en dat doet de auto geen eer aan.

Helaas met een hand in het gips gaat alles 10 x moeilijker, dus alleen de 12v in de armsteun en de kofferbak verlichting gerealiseerd, gasveer gespoten en logo gemonteerd, middenconsole gaan we morgen mee verder, net als de blanke lak van de gasveer.

Tja en dat onderschrift, wat moet daar nou komen :rolleyes:
 
@Lifaya Ik ben het eens met Ronny! Zou setje oem naafkappen bij de dealer halen voor je boavista look ;)

@pigeon Is het niet leuk om een topic te openen waar je al je mods inzet zodat wij kunnen meekijken :mrgreen: Ik ben gek van zelf dingen aan de auto aan te passen en vind het ook heel leuk omdat bij andere te zien ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
steenmarter in de buurt :(en aan een toyota kabel zitten knabbelen:mrgreen: dus toch maar het zekere voor het onzekere en een piepertje besteld. van de week een netjes monteren en aansluiten.
Had er ook last van, op een gegeven moment startte ik de auto en kreeg ik een foutmelding dat de oliedruk te laag was. Eenmaal op de brug duidelijk zichtbaar dat een steenmarter de sensor had doorgebeten en nog wat isolatieschuim had weggeknaagd.

Toen ook zo’n kastje besteld maar dat hielp helaas niet, 2 weken daarna alsnog weer wat kabels kapot. Vervolgens met iemand aan de praat geraakt die in bosrijk gebied woont en altijd last had van marters en alle gevolgen vandien.

Zijn oplossing: hang een wc-blokje in de motorruimte ;) sindsdien had hij er geen last meer van.

Gelijk z’n advies opgevolgd en nu al 4 jaar niks meer aan de hand. Wel af en toe even vervangen.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Misschien is dit wel een steenmarter die doof is .... ik geloof niet zo in die kastjes :rolleyes:
Dat wc blokje klopt. Ook geruime tijd gehad. En toen ging ze m'n kippen te lijf. Maaar waar eens een steenmarter is geweest moet dat wel flink gereinigd worden, ze zeiken alles onder met hun eigen lucht. Dus we zullen zien, straks maar even netjes monteren.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!