wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag bij JDengineering op visite geweest. Van de standaard 180pk en 250nm naar een flinke 220pk en 320nm en dsg chip. Als er geïnteresseerden zijn zal ik de uitdraai voor en na straks even posten.

Bij deze om ook een fabeltje uit de wereld te helpen, ook namens JD; mits deze blokken goed onderhouden zijn en bij testrit vooraf geen problemen merkbaar zijn, chipt JD ze wél. Het is in principe ook geen risico om ze te chippen, als je een blok bezit die weinig olie eet en gewoon goed en vroegtijdig onderhoud heeft gehad.
Let wel, je slijtage kan na chippen sneller gaan als voorheen, maar dit is logisch.
Al met al een goede ervaring met JD gehad, en precies gedaan waar ik om gevraagd heb.
 
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Ruiter91
Vandaag bij JDengineering op visite geweest. Van de standaard 180pk en 250nm naar een flinke 220pk en 320nm en dsg chip. Als er geïnteresseerden zijn zal ik de uitdraai voor en na straks even posten.

Bij deze om ook een fabeltje uit de wereld te helpen, ook namens JD; mits deze blokken goed onderhouden zijn en bij testrit vooraf geen problemen merkbaar zijn, chipt JD ze wél. Het is in principe ook geen risico om ze te chippen, als je een blok bezit die weinig olie eet en gewoon goed en vroegtijdig onderhoud heeft gehad.
Let wel, je slijtage kan na chippen sneller gaan als voorheen, maar dit is logisch.
Al met al een goede ervaring met JD gehad, en precies gedaan waar ik om gevraagd heb.

Mooi dat het gelukt is! morgen maar is een rondje mee rijden ben wel benieuwd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Dion6R
Vandaag bij JDengineering op visite geweest. Van de standaard 180pk en 250nm naar een flinke 220pk en 320nm en dsg chip. Als er geïnteresseerden zijn zal ik de uitdraai voor en na straks even posten.
Even je handtekening aanpassen. :mrgreen:

Aan de Polo vandaag niets gedaan. Aan de radio wel. Klikte laatst het frontje erop maar de radio ging niet aan. Diverse malen moeten herhalen voordat dit lukte. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Gisterenavond werd ik gebeld via de carkit. Ik hoorde haar wel maar zij mij niet en dit ook diverse keren. Ook toen ik haar belde. Is ook niet de eerste keer dat dit gebeurde. Frontje los geklikt (waardoor de radio en dus ook de carkit uitschakelt) en toen kon ze mij wel verstaan via de mobiel. Vandaag radio eruitgehaald en afgegeven bij de winkel. Ben benieuwd, garantie was gisteren verlopen o_O maar in hun systeem stond op de ene plek dat ik wel garantie had en op de ander dat ik het niet had.
Ook vreemd, nieuwe radio kost exact hetzelfde als toen ik deze kocht. Dacht dat prijzen daalde na verloop van tijd.
Enfin, nu max. 4 weken zonder radio/carkit. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat hier een paar mensen vervelende ervaringen hebben met brembo wil niet zeggen dat ik dat ook meteen zal hebben. Ik zie meer positieve ervaringen ermee dan negatief als ik brembo remblokken/schijven in google intik!

..Bovendien is het het proberen waard voor 60 knaken! Als het uit eindelijk toch troep is ga ik die wel van TRW pakken.


P's dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het hardstikke vervelend vind dat mensen hier negatieve ervaringen mee hebben gehad!!!

(Denk dat het squeelen ook te maken heeft met gebruik van koper vet)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb zat positive verhalen over brembo gehoord.

Helaas zelf wel het piepende rem verhaal bij brembo gehad...

Na 2x nieuwe blokken van de leveransier gehad te hebben, de tip gekregen de blokken niet in te vetten...

Na jaaaaren altijd alles ingevet te hebben, toen niet gedaan.
Alles ontvet schoongemaakt en gemonteerd.

Vervolgens jaren piep vrij gereden...


Ook denk ik dat juiste montage/vast zetten van het wiel ook veel scheelt met kromtrekken.

Dus niet gelijk 1 bout op 120nm maar alle 5 kruislings vast zetten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!