wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet veel. Klok een uur vooruit gezet en best goedkoop getankt in België. (€ 1,353 voor Euro98)
Polo heeft wel veel voor mij gedaan dit weekend.
Ca. 604 heerlijke kilometers gereden. (Eindhoven > Antwerpen (eten) > Gent (zwemmen) > Antwerpen (tanken) > 's-Hertogenbosch (kennis thuisbrengen) > Amsterdam (taxi spelen voor neefje) > Zoetermeer (overnachten) > Leiden (taxiritje) > Zoetermeer > Eindhoven)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en sahindogan
De door vorige eigenaar ingebouwde pioneer 2din er uit gehaald en een Wince 6.0 RNS kloon er in gezet.
alleen nog een rear camera inbouwen later.
 

Bijlagen

  • vw1.jpg
    vw1.jpg
    18.8 KB · Weergaven: 97
  • vw2.jpg
    vw2.jpg
    17.7 KB · Weergaven: 84
vw  polo 6R  1.2 105pk dsg 
@Ruud9N waarom zou je met je 1.4 Euro98 tanken? Met een GTI of wellicht een gechipt ander turbo blok zou ik het snappen, maar met een 1.4. Of was de Euro98 goedkoper dan Euro95?
Brent heeft het perfect uitgelegd. :) En Euro98 was in dit geval ook veel goedkoper dan Euro95 in Nederland. (€ 1,353 tegen ca. € 1,50 per liter)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb eigenlijk best wel een domme vraag, ik heb afgelopen week koplampen gekocht xenon op ebay in duitsland.
Maar wat heb ik nu gekocht xenon of bi xenon?het lijkt mij geen bi maar dan nog iets waar komt dan het licht voor de bochtenverlichting vandaan, of heeft deze dat neit.
s-l1600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb eigenlijk best wel een domme vraag, ik heb afgelopen week koplampen gekocht xenon op ebay in duitsland.
Maar wat heb ik nu gekocht xenon of bi xenon?het lijkt mij geen bi maar dan nog iets waar komt dan het licht voor de bochtenverlichting vandaan, of heeft deze dat neit.
s-l1600.jpg
Xenon, die zit rechts. Dat linker lampje is je grootlicht. Ik dacht dat de bochtenverlichting van je mistlamp komt, in je bumper dus.
 
ahh oke opzich mooi want ik wilde toch de bochtenverlichting in de bumper laten met led, en nu krijg ik ook geen problemen bij het seinen met groot licht voor de apk.
Dus dan heb ik per ongelijk de goede gekocht haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Incorrect. De rechter bol is xenon projector. Daar zit intern een schot welke verschuift als je je grootlicht aanzet. Dus vandaar bi-xenon. De lamp ernaast is je bochtverlichting. Deze zit in dit geval dus in je koplamp en niet in je bumper.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Me schatje wassen.:hearteyes:
Vorige week ook al gedaan maar onder het motto niet omdat het moet maar omdat het kan.
Me vriendin verklaard me voor gek:mrgreen:
 

Bijlagen

  • BA8B1115-ECE8-4CAB-869C-2169F79DE9AD.jpeg
    BA8B1115-ECE8-4CAB-869C-2169F79DE9AD.jpeg
    2 MB · Weergaven: 51
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!