wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gister kachelmotor (aanjager) vervangen (maakte een turbofluitendgeluid). Kachelweerstand vervangen (kachel deed het alleen in stand 4) en men raammechanisme in de linkervoordeur (staalkabel geknapt)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 59pk 
Gister kachelmotor (aanjager) vervangen (maakte een turbofluitendgeluid). Kachelweerstand vervangen (kachel deed het alleen in stand 4) en men raammechanisme in de linkervoordeur (staalkabel geknapt)

Bij een vriend van me die heeft ook zoiets, als hij ze aanjager op stand 4 heeft staan dan doet ze airco en lampje het, zodra hij de aanjager in een andere stand zet, dan gaat het lampje en de airco uit...
En er komt niet mega veel lucht uit de ventilatorroosters...

Dat zal dan ook zeker de kachelweerstand zijn ?
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
Regelapparaat van de stuurbekrachtiging opnieuw gecodeerd met ODIS.
Codering van 11250 (comfort) naar 11220 (GTI). Wat een wereld van verschil! Diverse standen van bekrachtiging geprobeerd, maar deze is naar mijn mening het prettigst.
20171231_125620.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Moet je minimaal 2 getuigen van dat moment hebben. Helaas niemand gestopt die net als mij stopte...
Dus gaat hem niet worden...
Die gein heb ik ook gehad. Tegenligger kwam door wegversmalling gezet terwijl ik daar bijna uit was. Heeft de hele zijkant geraakt, scherm, beide deuren en achter scherm. Hij stopte in eerste instatie maar bedacht zich al snel en vertrok. Uiteraard ook niemand anders die stopte ondanks 't nodige verkeer. Gelukkig voor mij is het een leaseauto met allrisk verzekering maar ik baalde evengoed, want in tegenstelling tot veel andere lease rijders ben ik extreem zuinig op mijn in auto. Succes met de schade afhandeling, ik moest er zes keer mee terug en nu na 2j begint de lak er weer af te vallen op een paar plekken... (en dat was na 1j al opnieuw gespoten).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Regelapparaat van de stuurbekrachtiging opnieuw gecodeerd met ODIS.
Codering van 11250 (comfort) naar 11220 (GTI). Wat een wereld van verschil! Diverse standen van bekrachtiging geprobeerd, maar deze is naar mijn mening het prettigst.
20171231_125620.jpg
Ik heb hem juist van GTI afgehaald Stick Out Tongue. Moet alleen zeggen dat ik niet weet waarop hij nu staat, maar stuurt veel directer dan GTI instelling. Wat mij opviel is dat hij erg zwaar stuurde en indirect, geen 1 op 1 gevoel met de wielen.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Code:
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb
   Part No: 6R0 423 156 B
   Component: LenkhilfeTRW        V277
   Coding: 11241
   Shop #: WSC 00788
   VCID: 2F6715C3EAEF3E3940-807B

No fault code found.

heerlijk
Even gecheckt, die heb ik inderdaad ook (xxx40) maar laatste bit heeft met controller te maken geloof ik. Probleem met gti instelling was overigens niet te zwaar bedenk ik me nu, maar juist erg licht en zweverig, te meer bij hogere snelheden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!