wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag 2 van deze dingen besteld als verlichting van de voetenruimte. Weet alleen nog niet zeker of ik hem ga aansluiten op de binnenverlichting, of op contact 15.
Wat heeft jullie voorkeur. Lampen bij de voetenruimte aan als de deur open gaat? Of als de auto op contact staat, zodat slechts de voetenruimte verlicht is.

6L0947415.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Vandaag 2 van deze dingen besteld als verlichting van de voetenruimte. Weet alleen nog niet zeker of ik hem ga aansluiten op de binnenverlichting, of op contact 15.
Wat heeft jullie voorkeur. Lampen bij de voetenruimte aan als de deur open gaat? Of als de auto op contact staat, zodat slechts de voetenruimte verlicht is.

6L0947415.jpg
Mijn voorkeur heeft gewoon bij het openen van het portier.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Nogmaals bedankt @iichel voor het inbouwen van de Auto Light en coderen van CH/LH! Zeker een aanrader voor andere. Helaas heeft de FM antenne nog steeds kut bereik, zou zeggen dat die wel iets beter is maar goed, zit toch meerendeel op BT :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
11 Jan* gaat de Polo naar de schadereparateur voor enkele schades.

- Deur rechts achter ophanging corrigeren
- Schade spatbord en deursponning rechts achter reparatie en spuiten
- Ster (vandalisme) op motorkap spuiten
- Deukje voorzijde motorkap uitdeuken
- Schades voorbumper overspuiten (iemand kon niet parkeren en liet geen briefje achter)

€ 975 ex :(

En, voordat die langs gaat laat ik 'm eerst grondig wassen en kleien door sponsor @capszz zodat de lak netjes schoon is voor de reparatie. Dan als het spuitwerk helemaal uitgehard is kom ik terug voor de volledige behandeling dus met polijsten etc. :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
je kunt er wel van op aan dat drewsmotion goed voor je auto zorgt. laatst op facebook zag ik al z'n nieuwe gereedschap... dat is wel echt profi spul. daar hoef je je geen zorgen om te maken. is het nog wat verzekeringswerk?

Helaas geen verzekeringswerk... Maar goed dan is die wel weer helemaal netjes! Misschien ga ik van het weekend nog de wrap verwijderen die nu op de lip van de R-Line bumper zit en opschuren en dan hoogglans zwart laten spuiten net als @Syste.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
11 December gaat de Polo naar de schadereparateur voor enkele schades.

- Deur rechts achter ophanging corrigeren
- Schade spatbord en deursponning rechts achter reparatie en spuiten
- Ster (vandalisme) op motorkap spuiten
- Deukje voorzijde motorkap uitdeuken
- Schades voorbumper overspuiten (iemand kon niet parkeren en liet geen briefje achter)

€ 975 ex :(

En, voordat die langs gaat laat ik 'm eerst grondig wassen en kleien door sponsor @capszz zodat de lak netjes schoon is voor de reparatie. Dan als het spuitwerk helemaal uitgehard is kom ik terug voor de volledige behandeling dus met polijsten etc. :)

11 december pas
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
11 Jan* gaat de Polo naar de schadereparateur voor enkele schades.

- Deur rechts achter ophanging corrigeren
- Schade spatbord en deursponning rechts achter reparatie en spuiten
- Ster (vandalisme) op motorkap spuiten
- Deukje voorzijde motorkap uitdeuken
- Schades voorbumper overspuiten (iemand kon niet parkeren en liet geen briefje achter)

€ 975 ex :(

En, voordat die langs gaat laat ik 'm eerst grondig wassen en kleien door sponsor @capszz zodat de lak netjes schoon is voor de reparatie. Dan als het spuitwerk helemaal uitgehard is kom ik terug voor de volledige behandeling dus met polijsten etc. :)
Hij ziet er al dik uit... tijd om er een diamantje van te maken :hearteyes:
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
je kunt er wel van op aan dat drewsmotion goed voor je auto zorgt. laatst op facebook zag ik al z'n nieuwe gereedschap... dat is wel echt profi spul. daar hoef je je geen zorgen om te maken. is het nog wat verzekeringswerk?
:blush::blush: streef naar perfectie... :hearteyes:
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!