wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Haha, ik had een paar maanden geleden op precies dezelfde plek deze “fan”...
Normaal ben ik serieus een hele rustige rijder maar er zat vanaf de Limburglaan al een gozer te irriteren. Bij de verkeerslichten 100 meter VOOR het betreffende “fanpunt” had ik er genoeg van en heb even alle paardjes aangesproken die ik bij had.
Resultaat: vervelende gozer niet meer gezien en fanmail op de deurmat.
Oh ja, ook nog een jaloerse vriendin die fanmail niet kan waarderen.

Normaal gezien ben ik wel bekend met alle flitspalen in eindhoven maar ik had geen idee dat de flitspaal een grote bereik had. Ben bekant aan het einde van het kruispunt geflitst.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI Globetrotter 
Autobahn striping gekocht via alie uit china

Mooi vind ik het helaas niet heb het wel netjes geplakt al zeg ik het zelf en erna weer afgehaald was ook niet recht helaas... wat zeggen jullie, opnieuw doen een klein stukje van de auto alleen bumper of kofferbak ? Of de autobahn striping in de prullenbak gooien

86af140ffb29fd23c61159ca0c7a1d0f.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Naar aanleiding van milde benzine lucht zo af en toe in het interieur het ontluchtingsventiel van het kleppendeksel vervangen. Deze was afgebroken. Maar liefst 19 euro bij de dealer. Auto lijkt wel weer rustiger te rijden, en de geur is uiteraard weg!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Autobahn striping gekocht via alie uit china

Mooi vind ik het helaas niet heb het wel netjes geplakt al zeg ik het zelf en erna weer afgehaald was ook niet recht helaas... wat zeggen jullie, opnieuw doen een klein stukje van de auto alleen bumper of kofferbak ? Of de autobahn striping in de prullenbak gooien

86af140ffb29fd23c61159ca0c7a1d0f.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Prullenbak in man ! Geeen gezicht !!!!!
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
Mijn remvloeistof getest met een probe. Het kan ermee door maar binnenkort als het weer wat warmer word de vloeistof toch maar eens verversen..:)
Heb ook zo'n test probe van Aliexpress. Vraag me eigenlijk wel af hoe nauwkeurig ze zijn. Zou er graag eens een test van zien.
Bij mij staat hij zelfs om 3% Dus als het weer wat warmer word ga ik het zeker ook doen.
Alleen werkt het koppelingspedaal met de zelfde vloeistof en ben er nog niet achter komen of het te doen is dat stuk mee te verversen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Autobahn striping gekocht via alie uit china

Mooi vind ik het helaas niet heb het wel netjes geplakt al zeg ik het zelf en erna weer afgehaald was ook niet recht helaas... wat zeggen jullie, opnieuw doen een klein stukje van de auto alleen bumper of kofferbak ? Of de autobahn striping in de prullenbak gooien

86af140ffb29fd23c61159ca0c7a1d0f.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prullenbakmateriaal, of misschien leuk voor carnaval..
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
Vandaag moest ik bij mijn dealer aan omdat gister plotseling het airbag attentie lampje bleef branden. allereerst onder de stoelen gezocht naar eventuele losse contacten, voor het eerst de schakelaar voor de passagiers airbag eens omgezet, maar helaas het probleem bleef.
Op naar de dealer in Apeldoorn voor het uitlezen en resetten dacht ik. Na een tijdje alles geregeld, het schakelaartje van de passagiers airbag gaf de storing en moest worden vervangen. En verder ???? "fijne middag meneer Staal VW draagt de kosten" toch leuk geeft me toch weer een goed gevoel.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Vandaag moest ik bij mijn dealer aan omdat gister plotseling het airbag attentie lampje bleef branden. allereerst onder de stoelen gezocht naar eventuele losse contacten, voor het eerst de schakelaar voor de passagiers airbag eens omgezet, maar helaas het probleem bleef.
Op naar de dealer in Apeldoorn voor het uitlezen en resetten dacht ik. Na een tijdje alles geregeld, het schakelaartje van de passagiers airbag gaf de storing en moest worden vervangen. En verder ???? "fijne middag meneer Staal VW draagt de kosten" toch leuk geeft me toch weer een goed gevoel.

Netjes, maar heb dat toch liever bij me grote beurt :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Nou daar komt ie:
POLO (6) Highline 1.0 85 kW / 115pk TSI DSG 7 Reef Blue metallic
Executive pakket,
Style pakket
Spiegelpakket
Ledpakket
Achteruitrijcamera
Winterpakket
Active info display
Licht en Zicht pakket
17" Pamplona dark, op Michelin CrossClimat All season banden

afneembare trekhaak
zonder type aanduiding
ik vergat het sport onderstel
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik heb mijn olie bij laten vullen bij de garage en ging tegelijkertijd langs omdat het lampje van mijn olielevel bleef knipperen, soms een dag niks en dan in een uur tijd 5 keer aanspringen voor een seconde. Vervolgens werd de olie bijgevuld en kreeg ik te horen dat als het lampje bleef knipperen ik terug moest komen. beetje dom natuurlijk want ze hadden de olie net bijgevuld dus het lampje gaat (hopelijk) voorlopig even niet meer aan..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!