wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Eagle eyes gemonteerd geen storingen of gezeik en wat een resultaat [emoji1305]alleen nog r20 achterlichten, chippen en een carbon voorbumperlip dan is het Gtd project klaar
d263828abd93a24af0eea48d930bfc81.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zo dan! Die staan echt netjes
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin vD
Eagle eyes gemonteerd geen storingen of gezeik en wat een resultaat [emoji1305]alleen nog r20 achterlichten, chippen en een carbon voorbumperlip dan is het Gtd project klaar
d263828abd93a24af0eea48d930bfc81.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kan je ook even laten weten of je verschil ziet met je oude h4 of h7 koplampen en je nieuwe betreft de lichtopbrengst?
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Kan je ook even laten weten of je verschil ziet met je oude h4 of h7 koplampen en je nieuwe betreft de lichtopbrengst?

Natuurlijk! Ik had h4 lampen ( nu te koop :) ) en met deze h7 zie ik aanzienlijk meer ik weet niet hoe groot het verschil is met oem h7 units.
Het orginele licht is prima van deze lampen maar ik ga het wel afmaken door er een set xenon in te zetten ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Omdat de Buenos Aires velgen bijna niet te koop zijn en als ze te koop zijn ik ze altijd rond de 550 Euro zie staan heb ik maar wat extra bijgelegd en heb ik toch de originele Mallory 17 inch gekocht.

Zit er ook aan te denken dat setje te halen... Moet toch voor nieuwe bandjes gaan dus zo'n €600 neerleggen, dan eigenlijk wat stoeprandschade en lak herstellen voor mn huidige velgen dus ook weer €250+. Wat is dan nog eens €250 erbij voor een OEM setje R-Line wat goed past bij de bumper, sideskirts en spoiler :)

Vind de velgen die ik nu heb ook wel cool maar zelfs na opknappen worden ze nooit zo top als nieuw helaas :(
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Vergeet je niet gelijk te stofzuigen als de stoelen eruit zijn?Stick Out Tongue

Nu ik de laatste tijd de buitenkant lekker schoon hou werd het tijd voor de interieur en de motorruimte. Interieur is weer brandschoon en de motorruimte staat lekker te glimmen, de kunststof delen dan.Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Zit er ook aan te denken dat setje te halen... Moet toch voor nieuwe bandjes gaan dus zo'n €600 neerleggen, dan eigenlijk wat stoeprandschade en lak herstellen voor mn huidige velgen dus ook weer €250+. Wat is dan nog eens €250 erbij voor een OEM setje R-Line wat goed past bij de bumper, sideskirts en spoiler :)

Vind de velgen die ik nu heb ook wel cool maar zelfs na opknappen worden ze nooit zo top als nieuw helaas :(
Je kunt dan inderdaad het beste een compleet nieuwe set kopen. En dan je oude set in de verkoop voor een paar 100 euro. ;)Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!