wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Distributieriem, waterpomp en multiriem vervangen bij 180.000km.

Monteur dacht dat ik mijn distributieriem eerder al had vervangen want de riem die hij eraf heeft gehaald zag er nog gloednieuw uit.

Ik vertelde hem dat ik de eerste eigenaar ben en dat ik de riem nog nooit had vervangen en dat je deze eigenlijk pas bij 210.000 moest vervangen.

Dat van 210.000 wist de monteur wel, maar kennelijk zag mijn riem en nog splinternieuw uit. Merk van de originele riem is van Dayco, voor degenen die deze ooit willen bestellen.

Mijn waterpomp was wel lek en dat is ook eigenlijk de reden waarom ik alles al bij 180.000 wilde refreshen.

Al het werk bij elkaar heeft mij enkel een pot Marokkaanse thee gekost.
 
Distributieriem, waterpomp en multiriem vervangen bij 180.000km.

Monteur dacht dat ik mijn distributieriem eerder al had vervangen want de riem die hij eraf heeft gehaald zag er nog gloednieuw uit.

Ik vertelde hem dat ik de eerste eigenaar ben en dat ik de riem nog nooit had vervangen en dat je deze eigenlijk pas bij 210.000 moest vervangen.

Dat van 210.000 wist de monteur wel, maar kennelijk zag mijn riem en nog splinternieuw uit. Merk van de originele riem is van Dayco, voor degenen die deze ooit willen bestellen.

Mijn waterpomp was wel lek en dat is ook eigenlijk de reden waarom ik alles al bij 180.000 wilde refreshen.

Al het werk bij elkaar heeft mij enkel een pot Marokkaanse thee gekost.
Netjes, veel goedkoper kan het niet. Big Grin;)
 
Ik heb zojuist een DJI Mavic Pro gehaald. Niet zozeer een VW onderdeel, maar ik ga hiermee wel mijn Polo op reis filmen tijdens mijn 10.000+km de ik ga afleggen.

Dat is een hele mooie Drone zeg, daar ga je hele mooie opnames mee maken op je reis.
Je zal zeker wel al ervaring hebben met het vliegen om dit type aan te schaffen, welke type
had je hiervoor een phantom 3 misschien.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Dat is een hele mooie Drone zeg, daar ga je hele mooie opnames mee maken op je reis.
Je zal zeker wel al ervaring hebben met het vliegen om dit type aan te schaffen, welke type
had je hiervoor een phantom 3 misschien.

Dit is mijn eerste drone haha.

Hij zit nog in de doos en ik ben eerst op Youtube aan het kijken hoe en wat en ga dan een keer rustig op een groot open veld waar je wel mag vliegen het ding eens uittesten. Ik heb een maand de tijd om een goede piloot te worden, maar in 1 dag heb ik al aardig veel geleerd via Youtube.
 
Ja gelukkig is er genoeg leermateriaal te vinden, in de praktijk is het toch
net even anders. Maar inderdaad op een goede plek met genoeg ruimte en
heel rustig aan beginnen dan gaat het je zeker lukken.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Vandaag koplampen, stadlichtjes en mistlampen vervangen. Net ermee gereden maar vindt het lichtbeeld verslechterd... morgen maar weer de originele verlichting erin zetten... ga denk ik weer philips xtremevision +130 erin zetten, deze had ik ook in mn vorige auto zitten en vond het heel helder lichtbeeld.
IMG_0072.JPG

En zag trouwens rond 9 uur ook een zwarte Polo BM met een highline grill rijden bij tankstation bij Amersfoort richting Hoevelaken, zag er wel goed uit (misschien zit die op het forum?)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenT
Vanochtend om 8 uur stond ik al te wachten tot de wasbox open ging. Net dus klaar met wassen en ramen gewassen met glassex, kan nu weer mooi er doorheen kijken. Binnenkort de auto eens laten waxen en polijsten zodat hij mooi gaat glimmen.
Foto van resultaat nu:
IMG_1965.JPG
IMG_1967.JPG
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!