wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren bij track-motion een OEM setje bi-xenon laten inbouwen, daar ik niet meer in Utrecht woonachtig ben, durf ik het nu weer aan ;)

Todo: andere voorbumper + mistverlichting en 3 cm verlagen.

IMG_7363.JPG IMG_8931.JPG
Functioneert het als het origineel ? ( en mag ik vragen wat je kwijt was, mag ook via pm evt.. )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Functioneert het als het origineel ? ( en mag ik vragen wat je kwijt was, mag ook via pm evt.. )

Volgens mij vraag hij 499,- voor de units, 75,- inleren en 75,- stekkers dus 649,- tenminste was een tijdje terug zo. Ben er geweest maar hij hoefde enkel bij mij de units in te leren gezien ik zelf de units had gekocht inclusief de stekkers van halogeen naar Xenon/LED. Wel een aardige behulpzame jonge van Track-Motion. Bij mij werk alles prima alleen bochtverlichting in de units niet deze heb ik in de bumper en dimmende LED bij knipperlicht niet. Ik heb wel een Polo 6C.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Sjo
Volgens mij vraag hij 499,- voor de units, 75,- inleren en 75,- stekkers dus 649,- tenminste was een tijdje terug zo. Ben er geweest maar hij hoefde enkel bij mij de units in te leren gezien ik zelf de units had gekocht inclusief de stekkers van halogeen naar Xenon/LED. Wel een aardige behulpzame jonge van Track-Motion. Bij mij werk alles prima alleen bochtverlichting in de units niet deze heb ik in de bumper en dimmende LED bij knipperlicht niet. Ik heb wel een Polo 6C.
Super, dankjewel man!!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Vandaag Polo opgehaald van garage:
- Distributieketting/-geleiders/-spanner vervangen
- Vacuümklep vervangen
- Krukaskeerring vervangen

Bij thuiskomst:
- Uitgebreide poetsbeurt binnen&buiten
- Binnen alle kunststof delen behandeld met Poorboys Natural Look

Ratel is weg bij start en hij loopt stationair volgens mij ook wat rustiger. Kosten waren 700 euro, wat iets meeviel omdat ik ongeveer 850+ had verwacht. Dit komt mede omdat hij een paar weken terug al een kleine beurt (nieuwe olie, etc) heeft gehad.
 
Deze geïnstalleerd
wvllvbpawlwlm.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en iichel
Volgens mij vraag hij 499,- voor de units, 75,- inleren en 75,- stekkers dus 649,- tenminste was een tijdje terug zo. Ben er geweest maar hij hoefde enkel bij mij de units in te leren gezien ik zelf de units had gekocht inclusief de stekkers van halogeen naar Xenon/LED. Wel een aardige behulpzame jonge van Track-Motion. Bij mij werk alles prima alleen bochtverlichting in de units niet deze heb ik in de bumper en dimmende LED bij knipperlicht niet. Ik heb wel een Polo 6C.
Precies dit. En ik moet wel even wennen, want het geeft een bak meer licht! Ook gaan mensen iets vaker naar rechts ;) Zeker een aanrader!

Ps. Voorheen een imitatieset gehad, maar zelfs dat jatten ze eruit en komt niet in de buurt van origineel. Geen zorgen meer over niet startende verlichting.. zelfs geen issues met start stop, of knipperende leds tijdens inparkeren.

Ruud kan dit wel beamen ;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!