wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik rij inderdaad op 8,5J en 9,5J ET35 heb nu ook erg weinig ruimte tussen de stelring en wiel. Vandaar ook mijn vraag.
Hoeveel ruimte heb je nu ongeveer ertussen? Dit is wel super dik!
nu veel meer. omdat de balg hoger op de poot zit dan de veer op een schroefset :)

Toch een latje rechts om wat ruimte te maken tussen inbouw en kofferbakplaat?
Ik was vandaag in Apeldoorn aan het werk en ben dus even bij Street Customs binnen gelopen. Maar helaas niemand aanwezig. Volgens iemand die daar een beetje aan het klussen was, is hij op vakantie.


ja klopt. dit ivm de aansluiting op de tank. de bodemplaat is nu ook volledig van hout ipv alleen het reservewiel gedeelte :) scheelt kwa totale hoogte ik denk ongeveer 2 cm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
Lazy sunday. Dus goed gecleaned!

9927150b2354d86248cd20cb649b0e70.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid en R-Vera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!