wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Van het weekend Airride onder de polo laten zetten. :)

.facebook_1445364513329.jpg
Heel netjes! Gedaan door de heren van Street Customs? Voor welke setup heb je gekozen?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Mike29
Vandaag mijn wagentje uitgelaten voor een ritje naar en in Brussel met 5 personen. Polo heeft zich echt perfect gehouden en heeft daarom wel een schouderklopje verdiend. Op de terugweg maar gelijk weer even afgetankt in België.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Airlift Slam set met achter speciaal aangepaste balgen voor de polo. op een Autopilot V2 systeem. alles is weggebouwd in het reservewielbak zodat ik geen kofferruimte verlies heb :)

rijdt erg fijn en de V2 is gewoon super makkelijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Airlift Slam set met achter speciaal aangepaste balgen voor de polo. op een Autopilot V2 systeem. alles is weggebouwd in het reservewielbak zodat ik geen kofferruimte verlies heb :)

rijdt erg fijn en de V2 is gewoon super makkelijk.
Zou je voor mij eens een paar foto's van de kofferbak willen maken en mij sturen?
Ik ben erg benieuwd. Ik ben al een hele tijd mezelf aan het oriënteren op een goede airride set.
Onder mijn vorige Polo (6N2) had ik dit ook, maar dit was niet digitaal.. Hier kreeg ik op den duur toch wat spijt van.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Oh ja dat weet ik ook wel. Ik ken de merken ook wel hoor. Ik loop al wat langer mee. ;)
Maar ben al een tijd aan het oriënteren voor DE perfecte set. Ik wil namelijk absuluut geen sleefs op de achteras maar juist balgen. En twijfel eigenlijk of ik ook nog hoogtesensoren wil hebben. Dit ivm wisselende belading van onze polo met dagelijks gebruik. Ook moet de kofferbak nog maximaal gebruikt kunnen worden. Ik heb namelijk een dochter van bijna een jaar oud, en dus moet er vaak nogal wat mee in dat kleine wagentje.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Zal zo even foto's maken.

De V2 is alleen druk geregeld. de 3H is inderdaad druk en hoogte sensoren. Aangezien een autopilot universeel is kun je die dus ook op de polo zetten. Sinds kort heeft airlift een set ontwikkeld voor onder de polo 6r. Street Customs heeft alleen de achterbalgen veranderd om nog lager te kunnen. Dit uit ervaring met de witte polo die hun hebben. Aan de voorkant zit nu ook de 3 gaats montage aan de bovenkant ipv 1. (toplager van de golf 5 lijkt het).

je kunt er ook voor kiezen om je schroefset om te bouwen naar air. dit is wel een stuk goedkoper alleen de rij eigenschappen schijnen wel minder te zijn.
Kwa prijs kan ik je geen antwoord geven omdat ik een demo prijs betaald heb omdat ik me auto beschikbaar heb gesteld voor 100% tuning. Voor een prijs zou ik je verwijzen naar street customs of wim kuiper (eigenaar). Hij is via facebook te bereiken en kan je precies vertellen over prijzen en de opties die beschikbaar zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Netjes weggewerkt! Dit wil ik ook wel Big Grin

Hoe zit het trouwens met de wielmaat? Komen deze niet tegen de veerpoten aan bij brede velgen? Zag dat ze best breed zijn bij degene die ze 2e hands verkoopt.
Nog een max aantal J's?
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Mike29
Netjes weggewerkt! Dit wil ik ook wel Big Grin

Hoe zit het trouwens met de wielmaat? Komen deze niet tegen de veerpoten aan bij brede velgen? Zag dat ze best breed zijn bij degene die ze 2e hands verkoopt.
Nog een max aantal J's?
ik rij op 18" 8J rondom.

Voor zijn de velgen zelfs nog 5 mm afgedraaid zodat ze verder naar binnen vallen (ET40 nu). dit gaat gewoon goed. bij de schroefset zat ik 2 mm van de stelring af. het is wel de max zeg maar. je ziet ook veel 8.5 J velgen op 18" maar deze komen dan weer verder naar buiten en dat wil ik juist niet. :)

zit eraan te denken om volgend jaar op 17" te gaan rijden voor meetings enzo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
ik rij op 18" 8J rondom.

Voor zijn de velgen zelfs nog 5 mm afgedraaid zodat ze verder naar binnen vallen (ET40 nu). dit gaat gewoon goed. bij de schroefset zat ik 2 mm van de stelring af. het is wel de max zeg maar. je ziet ook veel 8.5 J velgen op 18" maar deze komen dan weer verder naar buiten en dat wil ik juist niet. :)

zit eraan te denken om volgend jaar op 17" te gaan rijden voor meetings enzo.
Ik rij inderdaad op 8,5J en 9,5J ET35 heb nu ook erg weinig ruimte tussen de stelring en wiel. Vandaar ook mijn vraag.
Hoeveel ruimte heb je nu ongeveer ertussen? Dit is wel super dik!
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Toch een latje rechts om wat ruimte te maken tussen inbouw en kofferbakplaat?
Ik was vandaag in Apeldoorn aan het werk en ben dus even bij Street Customs binnen gelopen. Maar helaas niemand aanwezig. Volgens iemand die daar een beetje aan het klussen was, is hij op vakantie.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Toch een latje rechts om wat ruimte te maken tussen inbouw en kofferbakplaat?
Ik was vandaag in Apeldoorn aan het werk en ben dus even bij Street Customs binnen gelopen. Maar helaas niemand aanwezig. Volgens iemand die daar een beetje aan het klussen was, is hij op vakantie.
Wim is er zaterdag weer, hij was er even een paar dagen tussenuit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!