wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

polo vies gemaakt!

cEA5nPs.jpg
 
Service interval zelf even gereset.
Nog geen 30 seconden werk :), knopje drukken, contact aanzetten, de andere knop nog 20 seconden drukken en klaar! Goed gemaakt VW!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Kan dat ook bij een 9N?
Volgens mij wel, je moet dan eerst de knop bij je tellers indrukken, vervolgens contact aanzetten en dan na een 10 seconden een klein stukje rechts omdraaien dacht ik.. Maar misschien dat iemand met een 9n dat beter kan vertellen, ik weet het niet precies..

Voor de Polo 6R is het:
Rechter knop indrukken en contact aanzetten (knop ingedrukt houden):
IMAG0376.jpg

Vervolgens na het contact aanzetten, de knop loslaten en de andere knop drukken voor 20 seconden:
IMAG0377.jpg
en de service melding is weer weg!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Lijpe velgen!! Reinigen zal wel meevallen denk ik, de openingen zijn allemaal vrij ruim, kom je met een velgenborstel makkelijk tussen :)
Wilde eigenlijk wrc velgen, maar heb er geen spijt vanBig Grin
Thnx
Zien er mooi uit.
Alleen wens ik je succes met reinigen hahah

De eerste ervaring is er, ze zijn redelijk goed schoon te maken ;) Alleen moeten ze wel droog gemaakt worden anders krijg je van die opgedroogde druppels haha

Sneak preview:
IMAG0403.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!