wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik zeg het niet snel maar dit vind ik mooie velgen. Ben alleen benieuwd naar het comfort van deze banden t.o.v. die oude banden.
Dank je wel voor het compliment!
Het comfort van deze wielen, dat vind ik een moeilijke vraag. Wat is namelijk comfort.. Het is ietsjes stugger tov 15 inch en het lijkt dat je het hoger onafgeveerd gewicht voel, maar dat kan ik me ook inbeelden...

Voor mij is comfort een beter gevoel van het wegdek, dat is wel verbeterd. Ook de sportievere bochten gaan nu wel lekker, waar de 185 bandjes het erg moeilijk hadden.
Kort om, het is ietsjes stugger geworden, maar voor mij echt verwaarloosbaar. Mijn andere auto heeft brede runflat banden en is echt origineel al kneiter hard, die is bijvoorbeeld echt niet comfortabel op klinkerwegen.
Denk wel dat het voor iedereen anders is en zelf moet ervaren. Ik wacht ook nog even met de verkoop van de highline wielen.. (tenzij iemand goed geld bied natuurlijk ;))
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Met comfortabel bedoel ik dat je geen niergordel nodig hebt als je over een klinkerweg of drempel heen gaat. Stick Out Tongue
Zag n.l. dat er heel wat minder rubber op zit dan op je oude velgen. Vermoed de helft.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Met comfortabel bedoel ik dat je geen niergordel nodig hebt als je over een klinkerweg of drempel heen gaat. Stick Out Tongue
Zag n.l. dat er heel wat minder rubber op zit dan op je oude velgen. Vermoed de helft.
Haha, nee hoor. De ervaring na één dag is dat het reuze meevalt. Geen niergordel nodig in ieder geval!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
d2f67fd54fd0d0f99020f2d3e43d275a.jpg


Interieur eens een goed gestofzuigd, alle zetels uitgehaald samen met mijn 2 helpers.

31deaadeac779144a8c1f98f92c0af3a.jpg
was het veel werk ? ik wil het ook nog eens even een keer doen.. kan er net niet goed bij :(
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Trendline kachelroosters vervangen door highline uitvoering, en stadslicht vervangen door led lampjes.. Alleen krijg nu lamp melding op dashboard, terwijl ze het wel doen. Dus even kijken of iemand dat er uit kan halen d.m.v computer. Nu nog nieuwe philips extreme white lampen en mn dagrij lampjes nog vervangen, en nog opzoek naar highline boven en ondergrill
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    850.6 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Is er idd te koop. Bedoelde gewoon dat de gemiddelde sleutelaar die maat niet standaard in de werkkoffer heeft liggen. :)

Misschien kan je gelijk de maat er bij zetten?
Wand dat gaat waarschijnlijk de volgende vraag worden.
Ik heb net al even gekeken maar kan hem zo niet even snel vinden.
En het was volgens mij geen torx toch het is een ander maar weet ook niet zo hoe het heet.
Toen ik hem heb gehaald had ik mijn auto bij me om te passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!