wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Grote Polo doos verzenden voor #3errors ;), en onderweg voor andere Big Intercooler , de originele 1.6 intercooler lijkt wel op een hand harmonica :confused:.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: DBos6R
e96blv.jpg

244aamo.jpg

Ook gewassen :mrgreen:
 
man man ! wat een apparaat. Fantastisch.

Heb je alleen de veren vervangen ? Of ook de schokdempers ?

Haha, bedankt.
Ik heb alleen de veren vervangen, en ik vind het prima rijden! Onder mijn eerste a3 een schroefset gehad, 2de a3 sportback eibach veren en nu weer veren.. en het valt me helemaal niet tegen! ook nooit problemen met de standaard schokdempers of iets gehad.
 
volkswagen  6R  1.2tdi 75pk 
Mooie auto eddy!! Welke maat zijn jouw velgen eigenlijk? Mijn ultraleggera zijn 8J bij ET37. Met mijn nieuwe schroefset passen ze helaas aan de voorkant niet meer :( Nu dus maar 1cm spacers gekocht, in de hoop dat het dan past (en niet gaat aanlopen in de wielkast)
Hoe bedoel je passen niet? Ik heb 8j et35 en heb nog een kleine cm tussen veerpoot en velg/band. Ook schroefkit.
 
Haha, bedankt.
Ik heb alleen de veren vervangen, en ik vind het prima rijden! Onder mijn eerste a3 een schroefset gehad, 2de a3 sportback eibach veren en nu weer veren.. en het valt me helemaal niet tegen! ook nooit problemen met de standaard schokdempers of iets gehad.
Oke super, nou bij deze! Je hebt me overgehaald op mijn polo ook te verlagen dmv H&R. thx :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: DBos6R
Nouja, komend weekend eerst maar monteren met dikkere spacers, en dan maar weer zien hoe het gaat.
Kan hopelijk dat prachtige 15 inch staal eraf.
Dan ook direct maar stukje omhoog aan de voorkant, is nu wel erg laag. Binnenkort als het goed is ook de skirts eraf, en iets anders er weer op :) gti of blue gt wordt het! En als we dan toch bezig zijn, ook direct de booskijkers in de afvalbak.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 58
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!