wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag de Polo 9n3 van mijn vriendin laten uitlijnen na allerlei reparaties afgelopen paar weken.
Draagarmrubbers kraakten, dus vernieuwd. Gelijk maar de stuurkogels en fuseekogels meegepakt.
Toen tot ontdekking gekomen dat de voorste schokdempers ook echt wel op waren. Eergister voorzien van 4 nieuwe Bilstein schokdempers.
Die auto kan voorlopig er weer tegen aan. Ik blij.. maar vooral ZIJ blij Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.6 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en JelleR
Vandaag maar eens de velgen en remklauwen schoongemaakt en in de keramische coating gezet.
Klaar voor het zonnetje!
 

Bijlagen

  • remklauw schoon.jpeg
    remklauw schoon.jpeg
    62.1 KB · Weergaven: 43
  • remklauw vies.jpeg
    remklauw vies.jpeg
    52.2 KB · Weergaven: 40
  • velgen schoon.jpeg
    velgen schoon.jpeg
    156.4 KB · Weergaven: 40
  • velgen wasen.jpeg
    velgen wasen.jpeg
    161.8 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Niet vandaag, maar gisteren heb ik mijn Polo weer met de hand gewassen en in de wax gezet. Ook heb ik alle ramen behandeld met Rain-X.

Het is pijnlijk om te zien hoeveel mensen de borstel gebruiken van de wasbox. Een man borstelt zijn velgen ermee schoon en de volgende persoon gebruikt de borstel op zijn nieuwe Polestar.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Net even wielen uitgelijnd nadat de gehele onderstel rubbers waren vervangen door Powerflex. Ook heb ik gisteren "een gat" gezaagd zodat de air intake meer cold air krijgt. (HG Air Baffle -- https://hg-motorsport.de/en/air-baffle-hf-series-vw-polo-aw1 @ 24Tuned). Nog niet ritjes mee gemaakt maar tot nu toe (met de korte ritten) is het verschil merkbaar. Merk toch echt overduidelijk meer power vanaf 2000 rpm.
 

Bijlagen

  • IMG_4181.jpeg
    IMG_4181.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 50
  • camphoto_959030623.jpeg
    camphoto_959030623.jpeg
    3 MB · Weergaven: 45
  • IMG_4183.jpeg
    IMG_4183.jpeg
    4.1 MB · Weergaven: 47
  • IMG_4198.jpeg
    IMG_4198.jpeg
    856.7 KB · Weergaven: 58
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!