wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

20230524_221236.jpg
Auto door de krasstraat.
Daarnaast mn telefoon de kans gegeven het kenteken weg te halen met :eek: magie :eek:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Kun je mij dat leren? Ik loop altijd met een permanent marker het kenteken weg te krassen via de Filmrol op mijn iPhone.
Zo te zien heeft de mevrouw daar achter kortsluiting gehad in dat Hybride ding, haar haren zijn ontploft... :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Haha
Waarderingen: Johan81 en XConvict
Dat dacht ik ook!
Ik ga altijd naar de Kanaaldijk
Kanaaldijk, 1x geweest en daar werd meteen mijn tankklepje eraf gerukt. Nu kwam dat achteraf niet door de wasstraat maar doordat mijn sloten niet werkte zoals ze moesten doen. Maar toch...
Wel prima opgelost door de wasstraat trouwens.
Ik ga ook altijd naar de Meerenakkerweg.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Kanaaldijk, 1x geweest en daar werd meteen mijn tankklepje eraf gerukt. Nu kwam dat achteraf niet door de wasstraat maar doordat mijn sloten niet werkte zoals ze moesten doen. Maar toch...
Wel prima opgelost door de wasstraat trouwens.
Ik ga ook altijd naar de Meerenakkerweg.
De Kanaaldijk is voor mij dichterbij gelegen. Ik maak zelden gebruik van de wasstraat voor mijn auto en geef de voorkeur aan de wasboxen. Onlangs heb ik daar zelfs een jaar lang gratis wassen gewonnen, ter waarde van ongeveer €300. Dus voorlopig ben ik nog wel even zoet.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en kawazxr
Vandaag is er heel wat gedaan aan de Polo
Van de week een vraag gesteld aan @iichel of hij wist hoe je het start stop systeem kan afzetten voor altijd die heeft mij een link gestuurd how to do maar ik zag al gelijk dat ik daar niet technisch genoeg voor ben.
Het blijkt dat va bouwjaar 2019 de start stop functie niet zomaar kan worden afgezet.
Volgens @iichel is dat alleen eventueel mogelijk via een gateway.
Hij rade mij aan contact op te nemen met @Rainesh dus zo geschiede na een Whatsapp contact vanmorgen om 11.00 uur afgesproken.
Aangesloten op de ECU bleek de software flink verouderd dus gelijk de nieuwste versie erop.
Toen is @Rainesh los gegaan en heeft het een en ander aangepast.
Start Stop uitgeschakeld is gedaan via de gateway en is alleen te controleren met rijden als de auto bij stilstand niet afslaat is het gelukt wat bij mij gelukkig zo was , er bleek semi alarm klasse 1 op de auto te zitten en heeft hij geactiveerd nu werkend , bij afsluiten gaat alles wat open staat dicht dus ramen en schuifdak. Het hatelijke geluid van de autogordel afgezet gebruik altijd de riem maar als mijn hondje op de achterbank zit voor een ritje van niks gaat het af.
Adaptive cruise control afgezet vind ik een nutteloze uitvinding.
Kortom een geweldige update door een vakman uitgevoerd.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ehhhh, is het mogelijk om Adaptive cruise control uit te zetten met behoud van je gewone cruise control?? Dan ben ik in hoge mate geïnteresseerd. Ik vind het echt niet fijn werken op de polo.Als ik ACC uitzet heb ik ook gelijk geen normale cruise control meer.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ik schreef al dat ik niet zo technisch onderlegd ben maar @Rainesh vroeg aan mij om de Adaptive cruise control uit te zetten hij heeft het niet gehad dat dan de gewone cruise control niet meer werkte maar ik ben een leek neem ff contact op met @Reinesh via Pb en dan weet je het.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ehhhh, is het mogelijk om Adaptive cruise control uit te zetten met behoud van je gewone cruise control?? Dan ben ik in hoge mate geïnteresseerd. Ik vind het echt niet fijn werken op de polo.Als ik ACC uitzet heb ik ook gelijk geen normale cruise control meer.
Bij mij is gewone CC ook aangezet via VCDS, dus 't kan wel

Ik heb nu ACC, CC en speedlimiter
 
Bij mij is gewone CC ook aangezet via VCDS, dus 't kan wel

Ik heb nu ACC, CC en speedlimiter
Dit zijn standaard onderdelen van een GTI, dus zijn standaard aanwezig in de auto. Als ik via het stuur ACC uitzet kan ik dus ook geen CC meer gebruiken omdat die blijkbaar aan elkaar gekoppeld zijn. Ik vind persoonlijk dat ACC erg fijn werken mits je normale medeweggebruikers hebt. Zijn die wat zenuwachtig reageert de auto daar niet heel fijn op. Als er iemand voor mij invoegt op de snelweg remt het systeem me behoorlijk af om de afstand te behouden op je voorganger ( zelfs als die harder van je wegrijdt.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Je kan, na codering, ipv ACC gewoon CC selecteren.
Dan heb je weer "ouderwetse" CC.

Ik moet zeggen dat ik die niet gebruik.
Ik heb de ACC staan op 2 blokjes afstand en de rijprofielkeuze op sport.
Auto reageer vlot en remt niet te hard af, trekt snel weer op. (zal met een GTI met zo'n 100pj meer sneller zijn)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!