wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mijn auto lekte olie, tijd terug heb ik al mijn carterpan vervangen (zat gewoon een gat in).
Toen hebben wij alles nagelopen, echter lekte er nog steeds olie, nu kwamen we erachter dat de pakking van mijn oliesensor niet helemaal goed meer was.
Nieuwe vloeibare pakking erop en nu kijken hoe en wat!!

Ook heb ik zaterdag een nieuwe bumper binnen gekregen, toch wel blij met de bumper, zelfs de kleur is perfect!
Ik heb fotos bij gevoegd zodat de *schade * en het oude plastic te vergelijken is.

Ik ben van een standaard polo voorbumper naar een R-line bumper gegaan, geeft me toch meer voldoening!

Voor nu al helemaal blij Big Grin
 

Bijlagen

  • old1.jpg
    old1.jpg
    4.5 MB · Weergaven: 50
  • old.jpg
    old.jpg
    896.5 KB · Weergaven: 41
  • new1.jpg
    new1.jpg
    4.5 MB · Weergaven: 47
  • New.jpg
    New.jpg
    3.7 MB · Weergaven: 49
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
De RCD330 een audio upgrade gegeven.
Geen enorm verschil maar zeker hoorbaar.
Over het hele spectrum een stuk zuiverder geluid.

Nu hij toch open lag ook maar meteen de USB die aan de voorkant zat verplaatst naar de achterkant om zo een USB aansluiting te maken bij de bekerhouder.
Ik had nog een 12V naar 5V adapterblokje liggen die ik ingebouwd heb.
De bekerhouder USB aansluiting wordt nu gebruikt voor Carplay en max 3A laden (d.m.v. het adapterblokje).
De aansluiting aan de voorkant van de radio is aangepast zodat deze met 1A kan laden, dan kan mijn bijrijder evt. ook kan laden.
 

Bijlagen

  • IMG_6541.jpeg
    IMG_6541.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Welke radio had je dat de 330 een audio upgrade is?
Af-fabriek was er een RCD310 geplaatst dus ik ging al iets achteruit qua kwaliteit toen ik de 330 plaatste.
De audio ‘upgrade’ die ik hierboven postte ging om het vervangen van de condensatoren die in de versterkertrap van de RCD330 zitten.
Voor nu even voldoende, ik ben bang dat ik dit op ten duur toch niet voldoende ga vinden en alsnog een ‘echte’ upgrade ga doen naar een externe versterker.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!