wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag ververst met een MANN filter en 5w30 ll. Dealer heeft altijd verveest met ll shell avl 0w30. Grappige is vij verversen stond er op de olievuldop, castrol is aanbevolen.

dit is mijn polo sinds 2 weken en ik heb de service interval gereset, maar ik krijg alleen streepjes zie foto. Weet iemand of dit gaat verander oid?
 

Bijlagen

  • 9914E7C9-9F73-45B3-B79F-E50BD0CCF2A4.jpeg
    9914E7C9-9F73-45B3-B79F-E50BD0CCF2A4.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 50
  • 9F08E95E-70EA-4E2B-9862-8D9ACCC0A126.jpeg
    9F08E95E-70EA-4E2B-9862-8D9ACCC0A126.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 49
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Stick Out Tongue Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen ;)
Polo_Gepoetst.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6c BlueMotion  1.0 TSI 95pk 
Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Stick Out Tongue Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen ;)
Polo_Gepoetst.jpeg
Waar heb je dit gedaan ziet er goed uit!!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Schnoipah
Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Stick Out Tongue Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen ;)
Goeie lampjes bij t schoonmaken / detailen helpt zo veel! ziet er goed uit!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Schnoipah
Waar heb je dit gedaan ziet er goed uit!!!
Op m'n werk hebben we een wasstraat maar laatst ook een poetsplaats gebouwd met hele fijne lampjes. Mag zo na sluitingstijd een beetje klussen van de baas aan eigen projectjes hoef ik niet thuis op de stoep te liggen ;)
 
Volkswagen  Polo 6c BlueMotion  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!