wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De ibiza gechipt! Wat rijd dat toch weer één stuk beter zeg, miste het gechipte vermogen van de polo 1.2 tsi wel een beetje.

Vermogen is geschat op 140pk en 240nm.
Dit is natuurlijk niet zeker omdat ik geen rollerbank gedaan heb.
Kost een stuk meer en het gaat je misschien 10pk schelen, wat je dus niet merkt, ATM zij ook dat het “zonde” van het geld is omdat er nauwelijks meer vermogen word gewonnen met een 1.0tsi.

Ik denk zelf gezien de “aanpassingen” aan de inlaat dat ik wel 140pk of iets meer heb.
4AD96177-5194-4D48-8058-373D438D6E5F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de afdichting? Ik lees bij reviews dat men moet kitten omdat die niet goed aansluit? Wat is jouw ervaring?
Nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar er zitten wel gewoon rubbers op aan de binnenkant naar je auto zeg maar.
zal even testen met de hogedrukspuit erop.
1 van de dingen die ik wel heb gemerkt is dat er een extra resistor bij zit. Als je deze aangesloten laat (dus 2 per koplamp) doen ze het niet goed en krijg je storingen. best logisch want 2 achter elkaar is beetje zinloos. zodra ik die los had gehaald geen problemen gehad.

Wat ik gewoon heb gedaan is de schroef goed aandraaien en na een dag ofzo weer checken omdat dat rubber natuurlijk wel iets inzakt.
So far so good, ik ben zelf beetje perfectionistisch dus heb er ongeveer 30 min per achterlicht over gedaan haha.
Niet vergeten de stalen 'clipjes' van je vorige over te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
Nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar er zitten wel gewoon rubbers op aan de binnenkant naar je auto zeg maar.
zal even testen met de hogedrukspuit erop.
1 van de dingen die ik wel heb gemerkt is dat er een extra resistor bij zit. Als je deze aangesloten laat (dus 2 per koplamp) doen ze het niet goed en krijg je storingen. best logisch want 2 achter elkaar is beetje zinloos. zodra ik die los had gehaald geen problemen gehad.

Wat ik gewoon heb gedaan is de schroef goed aandraaien en na een dag ofzo weer checken omdat dat rubber natuurlijk wel iets inzakt.
So far so good, ik ben zelf beetje perfectionistisch dus heb er ongeveer 30 min per achterlicht over gedaan haha.
Niet vergeten de stalen 'clipjes' van je vorige over te zetten.
Klinkt goed en uitdagend!!! Laat het me even weten.

heb jij nog de exacte advertentie van amazon? Want je hebt verschillende soorten. Kun je jouw advertentie delen aub?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Klinkt goed en uitdagend!!! Laat het me even weten.

heb jij nog de exacte advertentie van amazon? Want je hebt verschillende soorten. Kun je jouw advertentie delen aub?
Heb het 1 ent ander uitgeprobeerd alleen heb ze er niet uitgehaald om erachter te kijken. Wel aan de binnenkant even gechecked en geen water ofzo. Ze sluiten iets anders aan als de andere maar die van mij sloten ook niet waterdicht af bij de achterklep (originele). Nooit water in gekomen. Vraag me af waarom mensen gekit hebben en waar eerlijk gezegd .

Ik heb deze besteld, omdat ik ook mistlicht achter heb. https://www.amazon.nl/dp/B07RXSJLY4/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_Z8DPJAVVJAD4TX92GP07

Mocht je in (de buurt van) flevoland zijn zou je ook altijd langs kunnen komen als je ze wilt bekijken voor je wat aanschaft! Big Grin
Kan ze morgen (als ik het niet vergeet) nog ff los halen en fotos voor je nemen :)

EDIT:
Heb je PM gestuurd met wat meer fotos :) ik dacht ik gooi niet deze topic vol met dingen die niet vandaag zijn gedaan hahaha
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17
Kleine update aan de Polo geklust.

Xiaomi Xiaomi Draadloze Autolader 20W
Niet een schikte plek kunnen vinden voor de houder.
Maar aangezien de bluetooth module overbodig is deze aangepast om als dashmount te fungeren.
Wilde deze ook niet weghalen i.v.m dat vreselijke grote gat wat ze erachter in het dashboard hebben geboord.

Moest wel de bluetooth houder aanpassen, heb het nokje uit de houder met een dremel gefreesd.
En met een stappen boor een gat de bluetooth houder geboord om de usb kabel door te voeren.
En daarop met 3m dubbelzijdig tape de telefoon lader geplakt.

20210908_185314.jpg20210908_200857.jpg

Midden console aanpassingen:

Ik wilde toch de 12v socket aftappen dus moest het midden console eruit.
Gelijk maar ff de stofzuiger eronder door gehaald.
Verder heb ik originele 12 socket laten zitten.
En heb rechts er van een voltmeter en links 2x 2.1a usb socket geplaatst.

Wilde in de bekerhouder achter onder de armsteun ook een usb socket plaatsen.
Alleen is dat ding te diep en ruimte er achter beperkt.
Maar even op zoek naar een andere oplossing.

20210908_200807.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
Kleine update aan de Polo geklust.

Xiaomi Xiaomi Draadloze Autolader 20W
Niet een schikte plek kunnen vinden voor de houder.
Maar aangezien de bluetooth module overbodig is deze aangepast om als dashmount te fungeren.
Wilde deze ook niet weghalen i.v.m dat vreselijke grote gat wat ze erachter in het dashboard hebben geboord.

Moest wel de bluetooth houder aanpassen, heb het nokje uit de houder met een dremel gefreesd.
En met een stappen boor een gat de bluetooth houder geboord om de usb kabel door te voeren.
En daarop met 3m dubbelzijdig tape de telefoon lader geplakt.

20210908_185314.jpg20210908_200857.jpg

Midden console aanpassingen:
Ik wilde toch de 12v socket aftappen dus moest het midden console eruit.
Gelijk maar ff de stofzuiger eronder door gehaald.
Verder heb ik originele 12 socket laten zitten.
En heb rechts er van een voltmeter en links 2x 2.1a usb socket geplaatst.

Wilde in de bekerhouder achter onder de armsteun ook een usb socket plaatsen.
Alleen is dat ding te diep en ruimte er achter beperkt.
Maar even op zoek naar een andere oplossing.

20210908_200807.jpg
Netjes! Ook nog een keer zo iets monteren bij mijn polo
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Siewert
Nou ook maar een post hier dan.. (mja niet zo leuke) vandaag wilde ik maar eens de dakantenne vervangen voor een met DAB+ het zou zogenaamd genoeg moeten zijn om de middelste strip achter los te halen. Maar kwam er amper bij, plastic geprobeerd los te maken aan de zijkanten maar dit schiet ook niet op. Dus toch maar zo geprobeerd.. Nou krijg de moer van de "nieuwe" antenne niet erop en het dakhemel is nu "gebarsten" lijkt het :( :( maar alles terug gedraaid en hopen dat het niet lekt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!