wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteravond de OEM logo's vervangen door zwarte logo's van Mazor Design (via Ebay.de).

Het logo aan de voorzijde was makkelijk te verwijderen, het logo aan de achterzijde was lastiger te verwijderen. Deze is helaas stuk gegaan.

Ik weet niet of ik de achterzijde nu mooi vind. Misschien dat ik een witte inlay ga plaatsen. Zodat het contrast er mooier uitkomt en de letters VW er mooier uitspatten.
Ik heb ze ook van Mazor Design en kreeg achter er ook niet heel af, maar denk je dat je deze er wel weer mooi af krijgt om de inlay te veranderen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ik heb de volgende wireless charger besteld. Deze ziet eruit als het exemplaar dat Inbay Systems voor de Polo levert. Nu zit ik echter nog met het probleem dat VW voor de Inbay Systems variant een bracket heeft waar deze in past.
Zijn er hier luitjes die de beschikking hebben over een 3D printer? Of zal ik eerst bv een kunststof snijplank op maat maken voor juiste afmetingen.
Mijn iphone bekabeld laden is zo 2015.


€ 31,16 47% Off | 15W QI wireless charging phone charger fast charging panel phone holder For 2018 2019 Volkswagen VW T-ROC JETTA 7 MK7 T-Cross
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Pablo zijn koplamp Folie en front lip wrap eraf laten halen afgelopen zaterdag. (nee niet eens zelf gedaan haha).

Hij is nu weer super clean en strak.
Plus! Nu zie ik teminste weer iets in het donker.

Zaterdag ook nog even kort gemeet met @Moes-Moze en @AliP

20201130_215657.jpg
Eindelijk sexyy beestie kunnen zien Stick Out Tongue. Naast onze korte meet heeft Moze nu een achterruitrijcamera:cool:
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!