wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb de volgende wireless charger besteld. Deze ziet eruit als het exemplaar dat Inbay Systems voor de Polo levert. Nu zit ik echter nog met het probleem dat VW voor de Inbay Systems variant een bracket heeft waar deze in past.
Zijn er hier luitjes die de beschikking hebben over een 3D printer? Of zal ik eerst bv een kunststof snijplank op maat maken voor juiste afmetingen.
Mijn iphone bekabeld laden is zo 2015.


€ 31,16 47% Off | 15W QI wireless charging phone charger fast charging panel phone holder For 2018 2019 Volkswagen VW T-ROC JETTA 7 MK7 T-Cross
Hier een fijn installatie manual erbij :)

 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Woonde gij in canada of wa?

grapje natuurlijk, ik snap folie sowieso nooit.
Moet daarbij bekennen dat ik in het donker sowieso wat moeilijker zie..
hèhè , Mexico hé.

Ja, als je niet beter weet is het opzicht prima. Maar dagelijks rijd ik in de Benz, als ik dan overstap in de polo..
Drama.. en helemaal op hogere snelheden. ( je weet wel, 130 na 19uur haha )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Famous1303
Dan had ik eerder voor een inbay gekozen dan een Ali exemplaar ;). Weet je zeker dat je goed zit en makkelijk te installeren is haha
Misschien doe ik dat alsnog. Ik schaf vaak meer dingen aan. Zo komt er nog een QiCup binnen. Heb ik in Bratislava bij een VAGparts bedrijf dat bracket weten te vinden. Dat de verzendkosten net zo hoog zijn als het onderdeel. Soit. Heb ik die hockeypuck van Anker liggen. Al weet ik bijna zeker dat die Ali 15W charger zo in die VW bracket past. 30 euro ipv 126 euro van Inbay nogal een verschil. Ze zien er eender uit. Eerst testen. Daarna overstappen. Impulsaankopen. Daar ben ik goed in.

En alles valt of staat bij dat bracket met uitsparing voor de wireless charger. In diverse mailwisselingen met dat bedrijf in Bratislava duidelijk gemaakt dat het om dit onderdeel gaat. Met de Inbay PDF er bij. En anders heb ik een origineel onderdeel dubbel waar ik een beetje moet knutselen. Met het originele rubbermatje uit de console zie je daar niets van. Of gaat er nog een carbon wrap over. Ideeën genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Hoe is je ontvangst met DAB etc? En waarvan komt ie vandaan?
Als het goed is moet het DAB ontvangst er geen last van hebben, want ik heb begrepen dat die antenne verwerkt zit in de achterruit.
Heb met deze antenne een rit gemaakt over ring A10 en bij sommige viaducten viel de ontvangst wel weg, zou nog een keer een rit moeten maken met de originele antenne om te bepalen of het dan anders is.
Deze antenne komt van Amazon.nl: https://www.amazon.nl/gp/product/B07TTK863D/
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Misschien doe ik dat alsnog. Ik schaf vaak meer dingen aan. Zo komt er nog een QiCup binnen. Heb ik in Bratislava bij een VAGparts bedrijf dat bracket weten te vinden. Dat de verzendkosten net zo hoog zijn als het onderdeel. Soit. Heb ik die hockeypuck van Anker liggen. Al weet ik bijna zeker dat die Ali 15W charger zo in die VW bracket past. 30 euro ipv 126 euro van Inbay nogal een verschil. Ze zien er eender uit. Eerst testen. Daarna overstappen. Impulsaankopen. Daar ben ik goed in.

En alles valt of staat bij dat bracket met uitsparing voor de wireless charger. In diverse mailwisselingen met dat bedrijf in Bratislava duidelijk gemaakt dat het om dit onderdeel gaat. Met de Inbay PDF er bij. En anders heb ik een origineel onderdeel dubbel waar ik een beetje moet knutselen. Met het originele rubbermatje uit de console zie je daar niets van. Of gaat er nog een carbon wrap over. Ideeën genoeg.
Bedoelde meer dat er ook echt enorm veel meuk wordt verkocht op Ali wat allemaal op elkaar lijkt en zegt hetzelfde te zijn. Hopelijk hebben ze alles mooi en netjes gesoldeerd binnenin de QI lader. Kom je gauw genoeg achter, in ieder geval leuk projectje en ben benieuwd naar je eindresultaat!
 
Als het goed is moet het DAB ontvangst er geen last van hebben, want ik heb begrepen dat die antenne verwerkt zit in de achterruit.
Heb met deze antenne een rit gemaakt over ring A10 en bij sommige viaducten viel de ontvangst wel weg, zou nog een keer een rit moeten maken met de originele antenne om te bepalen of het dan anders is.
Deze antenne komt van Amazon.nl: https://www.amazon.nl/gp/product/B07TTK863D/
Thnx! Hoor graag hoe het bevalt als je hem een paar dagen in gebruik hebt. Vind zelf de kleinere antenne ook mooier. Maar als het ontvangst minder wordt is het misschien niet handig. Doet dit ook iets met je ontvangst voor bijvoorbeeld Apple CarPlay?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Golf mk5 GTI stoelen gingen er moeilijker in dan ik dacht. Twee volle dagen werk. Eerste keer met staal gewerkt. Nu nog Airbag connectors om solderen, hopelijk gaat dat makkelijker af!
Ze worden nog diep gereinigd de komende weken.
 

Bijlagen

  • 0107764E-1BEB-41FF-8F09-ED788F8B1401.jpeg
    0107764E-1BEB-41FF-8F09-ED788F8B1401.jpeg
    2.8 MB · Weergaven: 83
  • 25C6238E-1A1D-4494-8DEC-2A1D9FB7EED6.jpeg
    25C6238E-1A1D-4494-8DEC-2A1D9FB7EED6.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 78
Volkswagen  Polo 9N  1.4 FSI 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!