wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Eind juli met de Polo naar Schotland gereden, beviel zo goed dat tripje dat ik gisteren maar spontaan heb besloten om vandaag naar Zweden te rijden voor een paar dagen. De route DE, Denemarken - Malmo bevalt tot nu toe erg goed!
Ik hoop dat je overal in komt!
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik hoop dat je overal in komt!
In Zweden is (bijna) alles open, advies is om afstand te houden maar merk voor de rest maar weinig van het virus hier. Voelt heel gek eigenlijk. Ik ben ook een van de weinigen met een mondkapje op de drukke plekken.
Polo stelt weer geen enkele seconden teleur en vreet de kilometers met gemak. Zal zo’n 3500 km in 4 dagen rijden
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Franklin Golf4TDI
Heb m gewassen en gewaxed. Tussen de foto's staat een before foto, aan jullie om te bepalen welke dat is. Als jullie weinig verschil zien dan ligt het of aan mij, of aan de lakkleur dat viezigheid weinig opvalt Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 20201031_151358.jpg
    20201031_151358.jpg
    1 MB · Weergaven: 55
  • 20201031_134215.jpg
    20201031_134215.jpg
    921.5 KB · Weergaven: 55
  • IMG_5005.JPG
    IMG_5005.JPG
    5.2 MB · Weergaven: 51
  • IMG_5017.JPG
    IMG_5017.JPG
    5 MB · Weergaven: 46
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze en Allison6R
Heb m gewassen en gewaxed. Tussen de foto's staat een before foto, aan jullie om te bepalen welke dat is. Als jullie weinig verschil zien dan ligt het of aan mij, of aan de lakkleur dat viezigheid weinig opvalt Stick Out Tongue
De tweede foto, degene in de wasbox zelf. Dit om twee redenen, als eerste zie je de viezigheid net onder de achterklep dus op het vlakke gedeelte van de bumper. De tweede reden is omdat de eerste foto is genomen bij de stofzuigers. Het lijkt eerder dat je hem daar hebt gewaxed dan in de wasbox zelf. Maarrrr ziet er weer blinkend uit
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
De tweede foto, degene in de wasbox zelf. Dit om twee redenen, als eerste zie je de viezigheid net onder de achterklep dus op het vlakke gedeelte van de bumper. De tweede reden is omdat de eerste foto is genomen bij de stofzuigers. Het lijkt eerder dat je hem daar hebt gewaxed dan in de wasbox zelf. Maarrrr ziet er weer blinkend uit

Yes, klopt helemaal! Moet wel zeggen dat vuiligheid van veraf wel moeilijk opvalt met deze kleur. Moet echt naast de auto gaan staan wil ik stof/zand zien op de zijkant of achterkant.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
Éindelijk de oorzaak van het ondraaglijke windgeruis en gefluit gevonden; De antenne...

Vraag me niet waarom, maar de antennevoet (de originele notabene) veroorzaakte het mega storende geluid. Na zo’n haaienvin van ome Ali erop te hebben geplakt heb ik k***e ontvangst, maar daar hebben ze digitale radio voor uitgevonden, en nu hoef ik mezelf niet doof te maken met muziek om anders gek te worden van het irritante geruis Big Grin

63723EC0-F592-430B-B654-359BCE1888EB.jpeg
 
Éindelijk de oorzaak van het ondraaglijke windgeruis en gefluit gevonden; De antenne...

Vraag me niet waarom, maar de antennevoet (de originele notabene) veroorzaakte het mega storende geluid. Na zo’n haaienvin van ome Ali erop te hebben geplakt heb ik k***e ontvangst, maar daar hebben ze digitale radio voor uitgevonden, en nu hoef ik mezelf niet doof te maken met muziek om anders gek te worden van het irritante geruis Big Grin

63723EC0-F592-430B-B654-359BCE1888EB.jpeg
Lekker jongen!
Blij dat Pino nu weer stil is.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Door de krasstraat gereden vandaag:oops:
(Geen tijd en geen zin om het zelf te doen...)
Wij hebben sinds deze week een “krasstraat” op de zaak, maar ik durf het toch niet haha.
Ik weet dat mijn peppergrey kleur super hard is kwa lak dus ik twijfel of het krassen achter laat.... maar toch Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vandaag een nieuwe aandrijfas en fusee gemonteerd, nu staat het wiel weer netjes recht. Nieuwe aircoleiding gemonteerd want de soldeer bij de sensorlocatie was gescheurd. Motorsteun bakzijde vernieuwd. Achterremschijven ontroest en alles gecontroleerd op gangbaarheid. En als laatste de auto klaar gezet om de body een beetje recht te trekken.
 
Volkswagen  Polo 6R BlueGT  1.4 TSI 140pk CPTA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!