wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag mijn "armoedige" goedkope kunststof schakelpookhoes vervangen voor een OEM neplederen "highline" pookhoes met extra zilveren accenten. De auto "voelt" gelijk een stuk luxer, het zijn de kleine dingetjes.

Moest wel dop overzetten omdat mijn nieuwe de achteruit onder de 5 had zitten. HOEDAN? Heb nog nooit een polo met zo'n versnelling layout gezien?
 

Bijlagen

  • 20201023_165116.jpg
    20201023_165116.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 78
  • IMG-20201023-WA0018.jpeg
    IMG-20201023-WA0018.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 79
  • IMG-20201023-WA0016.jpeg
    IMG-20201023-WA0016.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 77
  • IMG-20201023-WA0009.jpeg
    IMG-20201023-WA0009.jpeg
    899 KB · Weergaven: 78
  • Screenshot_20201023-170829_Gallery.jpg
    Screenshot_20201023-170829_Gallery.jpg
    339.6 KB · Weergaven: 71
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW en Fz-errie
Vandaag mijn "armoedige" goedkope kunststof schakelpookhoes vervangen voor een OEM neplederen "highline" pookhoes met extra zilveren accenten. De auto "voelt" gelijk een stuk luxer, het zijn de kleine dingetjes.

Moest wel dop overzetten omdat mijn nieuwe de achteruit onder de 5 had zitten. HOEDAN? Heb nog nooit een polo met zo'n versnelling layout gezien?
Netjes!
Dat heb ik ook een keer gezien. Je zou maar denken dat je een 6de versnelling hebt en hem VOL in z'n achteruit zetten haha, schrik je je rot! (Vaak moet je hem wel indrukken, maar toch)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Vandaag mijn baksteun vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik had tijdens het starten een bonk die goed te horen/voelen was. Ook bij gas los laten en direct gas geven een bonk. Beide zijn verleden tijd. Klusje van niets, zou zelfs nog voor de deur onder je auto kunnen. Ik was er zelf 10 minuten mee bezig. Wereld van verschil voor een paar tientjes.

Hoeveel km heeft jouw Polo gelopen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Okay! Mijn Polo heeft ongeveer 155k gelopen, en herken jouw klacht van het bokken. Misschien ook maar eens de baksteun vervangen. Heb je een originele besteld?
Febi bilstein man, om en nabij de 40 euro kost die. De bouten konden bij mijn motortype hergebruikt worden. Het kan zijn dat ze bij jou vernieuwd moeten worden, dit zou ik even controleren. Beetje medium locktite op de bouten en op moment vastzetten je het is een klusje van niets.
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!