wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag pakketje ontvangen met de US-light modules. Heb er alvast stekkers aan geknepen
Nog even kijken waar ik ze percies plaats
04F47193-A27C-408E-A477-9E642D5AA127.jpeg
heb de man-vrouw stekkers die aan de + van het knipperlicht komen om en om gedaan. Dus moet het eruit of beginnen ze er tijdens de apk erover. Kan het er heel makkelijk ertussen uit

net aangesloten
Het + signaal van de knipperlicht loopt nu door de module heen maar hij blijft op de normale manier werken. Ook als ik massa eraf haal blijft hij gewoon werken terwijl het door de module gaat

dus snap er even niks van
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
Ok netjes hoor.
Waar heb je het laten doen?
Bij de heren in Lochem. Mijn vorige auto heb ik daar ook laten chippen en dat beviel mij zeer goed.

Moet wel zeggen dat ik een K&N inleg filter heb, me inlaat elders heb laten reinigen en zelf een 3d geprinte intake van ABS heb gemaakt. Dit alles om de 200 pk te halen wat dus ook gelukt is.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Ik was bezig met vinnetjes maken voor de mistkappen, zoals de golf 6 heeft. Maar ik kwam iets tegen op marktplaats, en heb dit opgehaald. Wat zeggen jullie mijn huidige bumper houden of een WRC bumper erop doen? (Iemand die toevallig nog roosters etc heeft liggen voor de wrc bumper? Stick Out Tongue)
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 

Hoop dat dit zo werkt. Een filmpje van het rijden komt nog wel, maar degene die ik heb zijn te winderig om een goed beeld te krijgen. Ondertussen zeer tevreden met het resultaat.
Bedenk met net dat ik dit nog moet doen. Oude filmpjes zijn verdwenen met nieuwe telefoon. Binnenkort dan maar. Na de revisie van de versnellingsbak.... Vrijdag afspraak gemaakt, 14e wordt ie geholpen. Gisteren maar goed gereinigd.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!