wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vreemd, ik zie dat nergens staan in de omschrijving die ze 30x hebben geplaatst. Ik zou geld terug vragen.
Je ziet het aan de afbeelding van de lampjes, zag ik later. Op het metalen frame staat aan de onderkant dat het niet bestemd is voor US of Europe. Kan natuurlijk ook zijn dat Philips gewoon niet wil dat deze h7 hier wordt verkocht, maar dat er verder niet zoveel aan de hand is. In ieder geval, ze zijn geïnstalleerd en ik gok het er wel op.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
"Via alie geloof ik daar niet in"

Waar geloof je dan wel in? 100% van de in Nederland te kopen led setjes komen van aliexpress, zo iets heet dropshipping, gebeurd meer dan je denkt. Van t10, p21w, tot h7. Vergelijk de topledverlichting ledjes maar eens met de "iJDM" ledjes op ali. En de "supergoede ultradeluxe in eindhoven gemaakte" ledjes van HiloX.eu met de EKlight ledjes. Vaak voor 1/3 van de prijs EXACT dezelfde ledjes van hetzelfde merk. Maar in die van de nederlandse webwinkel afkomende ledjes geloof je zeker wel? Lol.

Zoals ik al zei, als je weet wat je koopt weet je wat je koopt.

Ik heb een APK keurmeester naar mijn lichtbeeld laten kijken en zijn oordeel was "perfect". Zoals je op de foto ziet zitten de ledjes precies op dezelfde plek als waar bij een halogeen lamp het gloeispiraaltje zit. Verkeerd lichtbeeld is op deze manier praktisch onmogelijk als je de ledjes naar 3 en 9 uur laat wijzen.

Ik zeg alleen dat halogeen koplampen halogeen lampen moeten hebben, niet 6x zo felle Xenon of Led.
Dat is hoe dan ook vervelender voor mensen.

En het kan dan wel apk goedkeur zijn, maar op dat apparaat zie je geen strooilicht, wat juist vervelend is al bestuurder van een auto.

Ik heb het zelf ook in een normale koplamp gehad, 9/10 mensen reageren niet maar als je zelf eens voor je eige auto rijd zie je vanzelf wat ik bedoel.

Maar zoals je zelf al zegt jij weet wat je heb gekocht dus dan is het goed.
 
Weet je zeker dat de partij die schade heeft toegebracht aan je Polo het briefje heeft achtergelaten? Vriend van me heeft ook al eens een briefje met kenteken op de voorruit gevonden, bleek dat mensen die het gezien hadden snel het kenteken hadden opgeschreven en dit op de voorruit hadden geplaatst. Daarna begon het welles/nietes spelletje. Uiteindelijk niets vergoed gekregen, door gebrek aan bewijs dat het inderdaad die auto was. :oops:

Nou mijn auto stond geparkeerd in een drukke straat. Dus iemand die daar stond heeft het zien gebeuren en heeft een briefje achtergelaten tussen mijn ruitenwissers. Klopt wat je zegt zei ik ook tegen mijn vriend die met mij was..

Ik heb in ieder geval de politie gister gebeld aangifte gemaakt. Morgen even de verzekering bellen. Politie vroeg ook of er camera's hangen om eventueel beelden te checken.

Desnoods ga ik naar de waarborgfonds...
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Ik zeg alleen dat halogeen koplampen halogeen lampen moeten hebben, niet 6x zo felle Xenon of Led.
Dat is hoe dan ook vervelender voor mensen.

En het kan dan wel apk goedkeur zijn, maar op dat apparaat zie je geen strooilicht, wat juist vervelend is al bestuurder van een auto.

Ik heb het zelf ook in een normale koplamp gehad, 9/10 mensen reageren niet maar als je zelf eens voor je eige auto rijd zie je vanzelf wat ik bedoel.

Maar zoals je zelf al zegt jij weet wat je heb gekocht dus dan is het goed.
Neemt niet weg van het feit dat 9 van de 10 verblindende koplampen die je tegenwoordig tegenkomt, gewoon OEM led koplampen zijn van welk automerk dan ook.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Haha
Waarderingen: Robin
Het was hoogstnodig om de remmen voor te vervangen
Indicator branden al enige tijd hahah maar hij remde nog perfect
Maar zaterdag andere schijven en blokken versteld
Brembo geventileerde schijven. Heb de keuze gemaakt voor gecoate schijven omdat ik dat roest randje verschrikkelijk vind
En natuurlijk ook Brembo remblokken
En heb ook gelijk olie en oliefilter en carterplug mee laten komen
Nieuwe olie is nooit verkeerd
Heb het merk castrol genomen. Olie van action vinden sommige wel goed maar mijn voorkeur blijft bij castrol
Olie moet ik nog vervangen. Heb wel een olie opvangbak. Maar vond het iets te vergaan om dat op straat te doen Hier kan veel in deze wijk maar ik ken mezelf.
Het overgieten van opvangbank naar een can gaat waarschijnlijk niet helemaal foutloos

Ook heb ík gisteren US knipperlicht modules besteld ben benieuwd of het gaat lukken en hoe het zal staan

Toen ik de banden weer gemonteerd had bedacht ik me dat ik geen foto’s heb gemaakt met de nieuwe schijven en blokken
Ik moet zeggen dat ik de keuze van gecoate schijven i.p.v geolied een goeie keuze vind

A610DA97-67EE-48E0-80F8-6AE580B7E73F.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Thnx, ik vind alleen posts met de strekking 'snij alles wat uitsteekt eraf en lijm het er gewoon op.' Daar ga ik nog ff over nadenken. Gaten in de behuizing 'zagen' gaat me een beetje te ver.
Ik heb hem er wel in gezet.

Hier:
staat hoe.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
onderdelen besteld : banden 17inch, hulpcilinder voor de koppeling, motul 5w30, binnenste stuurkogel, rubber matten, filters, remolie, magneetkoppeling voor de aircopomp. RCD 330, Remblokken en schijven.

1.2 tdi bijna vijf jaar in bezit en 315000 op de teller, rijdt en schakelt verder gewoon al tijd goed met 105 pk en 220.

mischien een keer iets aanpassen met egr of dpf
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion bouwjaar 2010 
OEM heeft die ook geen voetsteun alleen Golf +, dus als je het origineel wilt laten lijken alleen pedalen
Dat zag ik later ook toen ik het interieur van een GTI zag. Ik heb er wel vrede mee dat het er net wat minder luxe uit ziet.

Die voetrust past ook niet bij een handgeschakelde auto. Zo'n voetsteun is voor automaten imo.
Ik heb een DSG, dus ook bij een automaat past het niet op de Polo.
 
Vandaag pakketje ontvangen met de US-light modules. Heb er alvast stekkers aan geknepen
Nog even kijken waar ik ze percies plaats
04F47193-A27C-408E-A477-9E642D5AA127.jpeg
heb de man-vrouw stekkers die aan de + van het knipperlicht komen om en om gedaan. Dus moet het eruit of beginnen ze er tijdens de apk erover. Kan het er heel makkelijk ertussen uit
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
Ik zou er nog een krimpkous omheen doen.
Zulke “blote” verbindingen gaan op ten duur corrosie krijgen met bij behorende storingen..
Hee robin

Ja dat was idd mijn bedoeling maar ik moet het eerst aansluiten. En als het werkt naar behoren dan brand ik er een krimpkous omheen
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!