wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik denk dat het 17 inch Pretoria velgen zijn.


inderdaad 17 inch 'pretoria' @HoMi, Staan er erg lekker onder vind ik zelf.


Gaaf, al eens nagedacht over een verlaging? Dat zal hem goed staan :)

is wel de bedoeling met de tijd, de volgende upgrades die ik zou willen zijn de remklauwen een kleurtje en laten verlagen. Nog aanraders welke set om te verlagen? Ik wil wel normaal kunnen rijden nog, maar wil hem gewoon wat lager zodat het er veel mooier uit ziet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
inderdaad 17 inch 'pretoria' @HoMi, Staan er erg lekker onder vind ik zelf.




is wel de bedoeling met de tijd, de volgende upgrades die ik zou willen zijn de remklauwen een kleurtje en laten verlagen. Nog aanraders welke set om te verlagen? Ik wil wel normaal kunnen rijden nog, maar wil hem gewoon wat lager zodat het er veel mooier uit ziet.
H&R ben ik zeer tevreden mee, stuk minder deinen na een snelweghobbel. Rijdt fijn en nog steeds comfortabel (vind ik).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Juzzoe
Netjes ik heb laatst dezelfde in het zwart gekocht voor de polo als Winterset dus laat inderdaad de winter naar komen :grinning:

Heb ook over zwarte nagedacht en ook wel gezien maar na lang twijfelen toch voor de zilveren gegaan... Eerlijk gezegd mag de
winter van mij nog wel wegblijven hoor, vind de temperaturen van aankomende week toch wat prettiger
 
Zoooo na een vruchtbaar weekend zit het er eindelijk allemaal op en in.

-Alle interieur verlichting aangepast naar LED
-Voetverlichting voor en achter, aangesloten op de auto-light stand, springen dus aan wanneer donker. Relais ertussen zodat ie ook werkt met ontgrendelen/deur openen. Kleur is wit, op de foto's lijken ze erg geel.
-Twee USB poorten achterin voor de passagiers. OEM usb module van een tiguan gebruikt.
-Twee R-Line badges geplakt aan beide zijdes!
-Chromen uitlaatje gepoetst :)

1595314523772.png
1595314533606.png
1595314544515.png
1595314552503.png
1595314560773.png
1595314586583.png
1595314596783.png
Wat voor lampjes heb je aangesloten voor de voeten verlichting zijn dat Led strips
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Wat voor lampjes heb je aangesloten voor de voeten verlichting zijn dat Led strips

Nee dit zijn de OEM vorm led lampjes van Ali. Geven erg mooi licht, beetje fel maar dat ga ik nog een keer aanpassen. Hopelijk kan dit middels VCDS en anders wat blinderende tape erover ofzo:

 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Nee dit zijn de OEM vorm led lampjes van Ali. Geven erg mooi licht, beetje fel maar dat ga ik nog een keer aanpassen. Hopelijk kan dit middels VCDS en anders wat blinderende tape erover ofzo:

Netjes ik weet alleen niet of deze in de polo aw gaan passen
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!