wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet vandaag, maar gister een ritje gemaakt in eenzelfde 6R met de Pro kit eronder, die ik ook eronder zou willen. Helaas zijn de polderweggetjes waar ik veel overheen moet dusdanig slecht, dat het comfort echt ver te zoeken was. Heb nu besloten de Polo toch maar niet te verlagen. Weggestreept van mijn lijstje dus...
Omdenken: zo kom ik wel sneller toe aan het volgende: de 6C full LED koplampen. Nog even doorsparen:smirk:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Sal
Niet vandaag, maar gister een ritje gemaakt in eenzelfde 6R met de Pro kit eronder, die ik ook eronder zou willen. Helaas zijn de polderweggetjes waar ik veel overheen moet dusdanig slecht, dat het comfort echt ver te zoeken was. Heb nu besloten de Polo toch maar niet te verlagen. Weggestreept van mijn lijstje dus...
Omdenken: zo kom ik wel sneller toe aan het volgende: de 6C full LED koplampen. Nog even doorsparen:smirk:
Zeker niet doen dan ook!
Ik ben van een Ap verlagings- set naar eibach gegaan, omdat iedereen zegt dat dit na genoeg oem vering geeft.
Helaas vond ik dit ook te stug i.c.m. 17inch velgen. Ik vond zelf de stugheid op N wegen het vervelendste het lijkt soms net of je onbalans in je wielen heb(oneffenheden die overkomen als trilling)
Nou ben ik allergisch voor trillende wielenStick Out Tongue dus dan maar mindere looks, maar wel comfortabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Nu wel hopen dat je hem ook steeds op dat plekje kan parkeren. Heb een Nest aan mijn balkon hangen. Stond verbaasd over wat ik allemaal te zien kreeg. Tot buren die hun hond tegen een auto aan laten pissen en er bij staan te kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En als je ze er op aanspreekt dan kijken ze je aan alsof ze een geest zien.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Ruiter91
Nu wel hopen dat je hem ook steeds op dat plekje kan parkeren. Heb een Nest aan mijn balkon hangen. Stond verbaasd over wat ik allemaal te zien kreeg. Tot buren die hun hond tegen een auto aan laten pissen en er bij staan te kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En als je ze er op aanspreekt dan kijken ze je aan alsof ze een geest zien.
De hond loopt tegenwoordig meer alleen met aan baasje aan de lijn die alleen maar in zijn of haar telefoon zit.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Videodeurbel geïnstalleerd! Wordt de polo ook mooi in de gaten gehouden :mrgreen:
30D7C0D5-398E-4761-84EE-5A89BF5DC723.jpeg
Wees je trouwens hier bewust van, van de website van de Autoriteit Persoonsgegevens:

U mag alleen een camera zoals een videodeurbel ophangen bij uw huis zolang deze de bezittingen van uw buurtgenoten en/of de openbare weg niet filmt.

Filmt uw camera ook de bezittingen van uw buurtgenoten of de openbare weg? Dan is de kans groot dat deze ook andere personen filmt. Zoals uw buren of voorbijgangers. En dat maakt een grote inbreuk op hun privacy.

Zo min mogelijk privacy schenden
U moet dus altijd uw best doen om bij het ophangen van een camera zo min mogelijk de privacy van anderen te schenden. Bijvoorbeeld door de gezichten van voorbijgangers in de openbare ruimte te blurren. Of door de beelden kort te bewaren.

Informatieplicht
U moet mensen die op uw terrein komen ook informeren dat zij worden gefilmd. Een voorbeeld: heeft u een videodeurbel? Zorg er dan voor dat mensen die bij u aan willen bellen weten dat zij worden gefilmd. Zodat zij er zelf voor kunnen kiezen om niet aan te bellen als zij liever niet gefilmd willen worden.

Uitzonderingen
Alleen in uitzonderlijke gevallen mag u een camera doelbewust richten op het terrein van uw buren of de openbare ruimte. Bijvoorbeeld wanneer er sprake is van serieuze veiligheidsproblemen waarbij het gebruik van een camera noodzakelijk en onvermijdelijk is. In dat geval kan er sprake zijn van een gerechtvaardigd belang.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Wees je trouwens hier bewust van, van de website van de Autoriteit Persoonsgegevens:

Is allemaal waar inderdaad maar de politie doet niet moeilijk over "bijvangst". Zolang je de beelden maar niet online publiceert (waarop mensen herkenbaar zijn) is er over het algemeen niet zo'n groot probleem. Ja het "mag niet" maar zolang je geen klachten krijgt van buren is er niets aan de hand.

Sterker nog je kunt je camera's registreren en daarmee de politie helpen mocht er ooit wat gebeuren in de buurt (wat ik iedereen zou aanraden). Zie hier.

De politie zegt dit er ook nog over:

U mag alleen opnamen maken met als doel persoonlijke eigendommen te beschermen en niet om de privacy van mensen, dieren, goederen te schenden. Maar als u bijvoorbeeld uw carport in beeld heeft en daarbij is het onvermijdelijk een deel van de stoep in beeld te hebben, is dit wel toegestaan. Enige overlap is namelijk soms onvermijdelijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!