wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Tip: plak er goede dubbelzijdige tape onder, die van Ali is niet zo geweldig.
Staat wel dik trouwens. Booskijkers zijn (y)
Huidig Dubbelzijdig tape verwijderen, en vervangen met HPX Dubbelzijdig of evt ruitenkit, maar dan krijg je het niet meer zo makkelijk eraf.
Zal idd morgen even kijken met dubbelzijdig tape !
Twijfelde eerst om ze te spuiten in de autokleur, aan de andere kant vond ik dat hoogglans zwarte ook wel weer wat hebben haha
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
In je tweede foto is je kenteken wel zichtbaar weet niet of dat uitmaakt
Hij is wel dik zo, ga je nog over op luxe platen?
Ik post mijn auto vaker met kentekenplaat. Bij de eerste foto was het naar mijn mening mooier om kenteken even snel weg te photoshoppen.

Kan nog wel ooit overstappen naar luxe platen maar ik vind het nu niet echt nodig.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Deze week de polo laten poetsen en coaten.
Helaas @capszz heb toch iemand gekozen dichter bij mij in de buurt.
(zeker nog bedankt voor je inzet om het bij jou te laten doen had je dichter bij gezeten was het zeker gelukt)
Maar het resultaat mag er zijn als een spiegel.
@JayS blijkt ie toch blauw te zijn ;).

UNNW3836.JPG BIDY5307.JPG LGBP4629.JPG
Kost dat nou, poetsen en coaten?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!