wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Bedoeling was dat ik de auto lekker ging wassen en waxen a.s. weekend. In plaats daarvan maar kijken voor een polijst en wax behandeling. Heeft iemand ervaring met keramische coating? En zijn er aan te raden plekken omg Amsterdam?
Zit zelf gevestigd in Flevoland :--) mocht ik wat voor je kunnen betekenen, Spam m'n dm maar vol
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Auto gewassen, was altijd in zo'n box, echter hebben die geen foamgun.
Op internet een 2de hands Gloria FM30(foamsproeier die je op drukt pompt) gevonden en deze maar is uitgeprobeerd.
Moet zeggen dat deze een erg mooie foam creëert.
Nog even spelen met hoeveelheid toevoeging, maar ik ben tevree.
IMG_20200804_093842.jpg
Superdik! Foto van het precieze product? Er zijn ook kleinere (30€) varianten! Zat er toevallig pas naar te kijken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Superdik! Foto van het precieze product? Er zijn ook kleinere (30€) varianten! Zat er toevallig pas naar te kijken!
Jay, hierbij een foto van de versie die ik heb.
Ik heb gekeken naar de kleine en reviews bekeken en gelezen.
De kleine is te zwak en te klein, je bent meer aan het pompen dan dat je echt foam krijgt, is leuk als je alleen je velgen wil doen.
De versie die ik nu heb is erg nice.
Volledige auto bedekt in 3 tot 4x pompen van 15 sec, afhankelijk van de dikte van je laag foam die je wilt.
Ik ben er heel blij mee, nu alleen de juiste hoeveelheid toevoeging uit
Je krijgt er ook 3 kleuren nozzles bij, zo kan je de verspreiding van je straal aanpassen en de dikte van je foam wordt anders.

gloria-reiniging-foammaster-fm30-schuim-drukspuit.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Uhm gisteren dan.. lekker met hand gewassen, drogen, meguiars voor de buitenkant uiteraard. Interieur lekker schoon gemaakt. Banden spray (bling bling). Tja later in de avond weer een dikke vogel drol op me pano :(

Oh en gister in R'dam garage mooie shoot gemaakt naast een GTI :cool:

20200805_093106.jpg
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Auto gewassen, was altijd in zo'n box, echter hebben die geen foamgun.
Op internet een 2de hands Gloria FM30(foamsproeier die je op drukt pompt) gevonden en deze maar is uitgeprobeerd.
Moet zeggen dat deze een erg mooie foam creëert.
Nog even spelen met hoeveelheid toevoeging, maar ik ben tevree.
IMG_20200804_093842.jpg
Je kunt op de FM30 ook nog een accupomp aansluiten, dan hoef je niet steeds te pompen. Gebruik dat zelf ook, werkt prima.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Jay, hierbij een foto van de versie die ik heb.
Ik heb gekeken naar de kleine en reviews bekeken en gelezen.
De kleine is te zwak en te klein, je bent meer aan het pompen dan dat je echt foam krijgt, is leuk als je alleen je velgen wil doen.
De versie die ik nu heb is erg nice.
Volledige auto bedekt in 3 tot 4x pompen van 15 sec, afhankelijk van de dikte van je laag foam die je wilt.
Ik ben er heel blij mee, nu alleen de juiste hoeveelheid toevoeging uit
Je krijgt er ook 3 kleuren nozzles bij, zo kan je de verspreiding van je straal aanpassen en de dikte van je foam wordt anders.

gloria-reiniging-foammaster-fm30-schuim-drukspuit.jpg
Zo duur zijn ze nieuw ook niet! Thanks man Sexy hè lekker foamen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 

Pomp kan meteen gebruikt worden om de bandenspanning te controleren (en evt. oppompen) en er zitten verloop stukjes bij om andere zaken op te pompen. Dus is ook nog eens handig voor andere zaken.
thanks man, ik ga er is naar kijken en ik denk ook wel bestellen. Maakt het foamen nog leuker Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!