wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vond het een prima prijs, 600-700 bij andere bedrijven. Deze man heeft gewoon zijn eigen bedrijfje in de kleppenuitlaten dus ik spek liever die kas dan die van een groot bedrijf (en fijn voor eigen portemonnee)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Volkswagen  6c bluemotion  1.4 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Jaa het is plug en play en super makkelijk om te vervangen. Hieronder een korte samenvatting:

Je moet voorzichtig je spiegelglas eruit halen d.m.v. een plastic wigje. Dan zitten er bovenin twee lipjes van je spiegelkappen. Deze voorzichtig naar beneden duwen en je spiegelkap lostrekken Dan de onderste twee torx 20, één links en één rechts losdraaien. Dan kan je zo het knipperlicht loshalen en omwisselen en de rest weer in omgekeerde volgorde doen.
 
Deze week de polo laten poetsen en coaten.
Helaas @capszz heb toch iemand gekozen dichter bij mij in de buurt.
(zeker nog bedankt voor je inzet om het bij jou te laten doen had je dichter bij gezeten was het zeker gelukt)
Maar het resultaat mag er zijn als een spiegel.
@JayS blijkt ie toch blauw te zijn ;).

UNNW3836.JPG BIDY5307.JPG LGBP4629.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Deze week de polo laten poetsen en coaten.
Helaas @capszz heb toch iemand gekozen dichter bij mij in de buurt.
(zeker nog bedankt voor je inzet om het bij jou te laten doen had je dichter bij gezeten was het zeker gelukt)
Maar het resultaat mag er zijn als een spiegel.
@JayS blijkt ie toch blauw te zijn ;).

UNNW3836.JPG BIDY5307.JPG LGBP4629.JPG
Poaaaahhh showroomstaat! ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!