wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Tja had ik ook willen hebben, in de eerste folder van de nieuwe polo staat :" verlicht en afsluitbaar dashboardkastje" nou vergeet het maar. Ik wil dus ook verlichting aanbrengen. Vraag: waar heb je het schakelaartje gemonteerd?
Is een lampje met schakelaar in een, onderdeel nummer daarvan : 1J0947301 en heb het via aliexpress gekocht en werkt zoals het hoort, ook de stekker met nummer : 1J0 972 923 via ebay

Edit: is ook een how-to bij handleidingen- polo 6- exterieur( wie weet waarom exterieur ) van een lid van dit forum, maar ik heb het lampje verticaal geplaatst in plaats van in een hoek
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Ik heb als ik het gas intrap en loslaat hoor ik mijn koppeling los komen. Dit hoor ik ook als ik doorschakel.. Drukgroep? Dit geluid hoor ik alleen goed als het raam open staat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Oh dag is jammer, btw ik dacht dat die van mij ook van de 6c kwamen, maar ik denk nu dat alleen de spiegels zelf van de 6c zijn en de raammoteren niet; je kan nog op zoek naar andere motoren, de oudere versie.

Over het inklappen, heb nog steeds het idee dat je een andere bcm nodig hebt die dit support.

@iichel weet jij of je ook of je via de sleutel de spiegels kan laten inklappen en uitklappen bij lock en unlock? Zonder de lock knop een paar seconden hoeven in te houden. Thanks!
 
Heeft toch niets te maken met gas? Als je gas loslaat of koppeling intrapt is de kracht weg van de aandrijving, ik roep maar wat fusee kogels, lager, veer. Nou ja ik hoop dat het meevalt,
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Vandaag nieuwe luidsprekers geplaatst in de deuren voor en achter. Nu alleen nog een fatsoenlijke plaats vinden voor de tweeters aan de achterzijde....

Ik ga komende weken ergens ook aan de gang met de speaker voor en achter. Heb jij ook je deuren gelijk gedempt en geïsoleerd?
Ik ben nog op zoek naar ontdreuning materiaal voor een acceptabele prijs.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Stickertje geplakt
9ac76e54732bad48b4ba539ee13fbfc3.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!