wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik ga komende weken ergens ook aan de gang met de speaker voor en achter. Heb jij ook je deuren gelijk gedempt en geïsoleerd?
Ik ben nog op zoek naar ontdreuning materiaal voor een acceptabele prijs.

Ik heb inderdaad de deuren gelijk gedempt. Een soort bitumen-achting materiaal met een plakzijde. Hiermee de binnenkant van de deuren gedaan en dat maakt een fors verschil. Misschien ook wel vanwege de andere luidsprekers natuurlijk, maar de combinatie is goed zo.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Waar heb je de bitume matjes gekocht? Had je puur bitume of met zo’n aluminium toplaagje? Ik zie dat beide veel aangeboden wordt. Maar er zit best een flink prijsverschil in. Maar ik weet niet waarom je t een of ander zou gebruiken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Het materiaal kwam bij Caradio uit Heerhugowaard vandaan. Was inderdaad met zo’n aluminium laagje. Ik zal morgen even een fotootje maken. Eventueel heb ik nog wel wat over, ik weet niet of je ook uit de polder komt?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Foto’s altijd goed ter inspiratie. Ik zat even op hun site te kijken. Relatief goede prijs! Ik woon in den haag. Dus even ophalen is er helaas niet bij ben ik bang. Maar wel bedankt!
Enig idee hoeveel je heb gebruikt qua demping?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Na de APK kreeg ik de vraag of ik mijn airco niet wilde laten servicen. Ik dacht heel eigenwijs, dat zal reuze meevallen en niet nodig zijn. Maar helaas, toen ik een paar dagen geleden de airco aanzette werd de lucht wel iets gekoeld maar daar was dan ook alles mee gezegd. Eens rondgekeken en sommige garages leken goedkoop totdat je er achter kwam dat je het gas extra moest betalen. En dat gas schijnt flink in prijs te zijn gestegen. (van € 100,- per fles naar € 600,-) Al met al was de VW dealer de goedkoopste. (wow, dat hoor je niet vaak) Al is € 109,- nog steeds veel geld. Bij mijn eigen dealer hadden ze pas volgende week tijd. Heb gisteren een andere dealer (bleek een Škoda/SEAT dealer te zijn maar dat maakt voor dit soort dingen niets uit) gebeld en kon vanmorgen al terecht. Toch wel fijn zo'n koude airco.

Wel een minpuntje. De monteur die aan mijn auto werkte antwoorde op mijn vraag dat hij er geen fluoriserend spul (weet de naam niet) in had gedaan. Dat doen ze alleen als ze een lekkage vermoeden en dat was hier niet het geval. De man aan de balie zei dat ze er een tracevloeistof (o.i.d.) in hadden gedaan en dat ik over ca. 500km. moest terug komen om het nog even na te laten kijken. (kosten € 33,-) Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die monteur de waarheid spreekt.

Owww, het was echt wel nodig want van de 560ml./gram? zat er nog 100 in. :oops::oops:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Ik heb het bij mijn vorige auto gehad een paar weken voor ik mijn polo kocht, en het bedrijf was niet echt in de buurt van de plek waar het kaartje bij mijn raam zat.
Lijken wel rontrekkende bedrijven of zo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik krijg de foto's niet zo snel geüpload, het materiaal wat ik gebruikt heb is "silent coat" vibrodamping en per deur heb ik 2 vel gebruikt. Ik kon helaas niet overal bij en ik heb het idee dat het stuk zoveel mogelijk achter de luidspreker wel genoeg is om te dempen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ja sowieso. Het buitenste paneel dempen, middelste en het binnen deurpaneel dempen en eventueel isoleren heeft een positieve uitwerking op geluid van de radio en op t rij geluid.
Ik pak het wat fanatiek aan. Omdat t kan, zal ik maar zeggen [emoji4]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!