wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

ziet er goed uit! heb je DSG? zoja ben ik benieuwd naar de plofjes Big Grin

Ik heb idd dsg maar ik kan geen filmpje maken tijdens rijden of ik moet achterin zitten met kofferbak open en proberen met m’n benen te sturen
Maar ik maak wel een filmpje stilstaand.
Ps: die dsg plofjes hoor ik als ik opschakel rond de 4000 tpm.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Ik heb idd dsg maar ik kan geen filmpje maken tijdens rijden of ik moet achterin zitten met kofferbak open en proberen met m’n benen te sturen
Maar ik maak wel een filmpje stilstaand.
Ps: die dsg plofjes hoor ik als ik opschakel rond de 4000 tpm.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Iemand anders filmen buiten als jij van uit stilstand wegrijd? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Zijn er toevallig mensen die hun polo antenne hebben verwisseld voor een vin-antenne? ik weet niet of dit uberhaupt mogelijk is, een vriend van mij kwam er mee aan dat hij dit wou gaan doen en het leek mij eigenlijk ook erg dik! iemand ervaring hiermee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Zijn er toevallig mensen die hun polo antenne hebben verwisseld voor een vin-antenne? ik weet niet of dit uberhaupt mogelijk is, een vriend van mij kwam er mee aan dat hij dit wou gaan doen en het leek mij eigenlijk ook erg dik! iemand ervaring hiermee?
Ja kan, vraag @Jesse93 even, die heeft dat aftermarket omgebouwd.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Enrico__GTI
Afgelopen zondag de winter set weer gemonteerd (zoals op mijn profiel foto). Gelijk het interieur een kleine detail beurt gegeven:mrgreen:en alle rubbers behandeld met poorboys-bold 'n bright (kenners know). Aanstaand weekend de ramen aan de binnenkant van een anti-fog coating voorzien en we zijn klaar voor de Nederlandse winter:cool:
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!