wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag heb ik de kachelweerstand vervangen doordat m'n kachel het alleen op standje 4 deed.
Na een hoop gepriegel om dat ding eruit en de nieuwe er in te krijgen is het allemaal gelukt en doen alle standen het weer.

Wilde ook de carkit vervangen maar helaas had Beun de Haas deze geinstalleerd en zal ik eerst even moeten wachten tot ik een dagje de tijd heb zodat ik kan uitzoeken hoe ik dat weer allemaal goed krijg.

Voor het geval je ook eens de kachelweerstand van je 6R moet vervangen.... Achter het dashboardkastje, zie foto.
Tip voor het terug monteren van het dashboardkastje, Doe eerst de 2 schroefjes onder je dashboardkast ;)
 

Bijlagen

  • IMG_3377.JPG
    IMG_3377.JPG
    139.3 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Vandaag heb ik de kachelweerstand vervangen doordat m'n kachel het alleen op standje 4 deed.
Na een hoop gepriegel om dat ding eruit en de nieuwe er in te krijgen is het allemaal gelukt en doen alle standen het weer.

Wilde ook de carkit vervangen maar helaas had Beun de Haas deze geinstalleerd en zal ik eerst even moeten wachten tot ik een dagje de tijd heb zodat ik kan uitzoeken hoe ik dat weer allemaal goed krijg.

Voor het geval je ook eens de kachelweerstand van je 6R moet vervangen.... Achter het dashboardkastje, zie foto.
Tip voor het terug monteren van het dashboardkastje, Doe eerst de 2 schroefjes onder je dashboardkast ;)
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/kachelweerstand-vervangen.8371/
 
  • Leuk
Waarderingen: Amorphius
Ik heb zondag aan 1 kant een nieuwe speaker in de voordeur gezet.
Gisteren wilde ik de andere zijde doen maar ik moest eerst nog even wat bekijken aan de kant die ik de dag ervoor gedaan had.
Nou zag ik zondag al dat er behoorlijk vocht in de deur zat maar de MDF ring die ik tussen de speaker en de deur gedaan was nu al helemaal nat.
De andere deur was ook redelijk vochtig, is dit normaal bij een 6R, of heb ik gewoon 2 foute deuren??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Zou een stoel van een 6C ook in een polo 6R passen?
Want ik heb een mooie set sportstoelen gevonden en deze hebben een lendensteun in de stoel.
Aangezien ik in deze stoelen van een BM 6R na een rit van 2 uur last van mn rug krijg...
En lendensteun inbouwen kost nogal wat en een nieuwe set voorstoelen is goedkoper.

Edit:
Ik heb een setje voor een 6r comfortline kunnen scoren, is het inbouwen makkelijk te doen?
En zit er een lendensteun in bij comfortline interieur?
Want dan wil ik dat nog wel eens gaan proberen
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!