wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe lampen gemonteerd. Ter info, beide lampen staan aan... Wat een verschil!:eek:
2e0ilao.jpg

Wat voor sierstukje heb jij??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Was zakdoek aan het zoeken en dan te laat opgemerkt dat wagen voor mij remde. Stom stom stom. Nog opzij proberen gooien maar niet genoeg dus. Schade van de andere valt gelukkig mee, bij mij is het klein beetje erger. 1e ongeval sinds de 6jaar en half dat ik rij.
Tjee zeg, wat een malle schade.
Succes met de afhandeling.
 
Hallogeen naar led upgrade :) 13 euro via aliexpress en binnen 11 dagen in huis!! Heb er nog 3 over dus denk de t10 van de koplampen vervangen :) en gelijk de rest van de koplamp en mistlamp vervangen voor led

5fcc2fd7d5d95114ad36d2460611f697.jpg


9eeef7251fda59d5cbcb7ea9ed112453.jpg
Staat goed he..! Heb ik afgelopen week ook gedaan, alleen heb ik niet-CANBUS ledjes gemonteerd.

Oogt gelijk een stuk luxer vind ik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Folie op mijn interieurverlichting geplakt, vond het toch ff te vel. En een dimmer inbouwen is niet voor mij weggelegd.. Nu even wachten tot het goed donker is en dan kijken of het een beetje mooi geworden is:)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!