wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Deze schakelaar gekocht en in de polo gezet https://mistlampen.nl/populair/volkswagenlichtschakelaar-lichtsensor-auto-c-l-home.html

zoals er staat ch/lh werkt plug en play geen vcds nodig enigste is dat je de lichtsensor even een mooi plekje in de hoek van het dashboard moet geven maar geen probleem ziet er keurig uit en werkt super ! is het die 89,95 waard vind ik persoonlijk ik wilde dit graag en doe het liever zo dan via alie om risico te lopen op kosten i.v.m invoerrechten.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Deze schakelaar gekocht en in de polo gezet https://mistlampen.nl/populair/volkswagenlichtschakelaar-lichtsensor-auto-c-l-home.html

zoals er staat ch/lh werkt plug en play geen vcds nodig enigste is dat je de lichtsensor even een mooi plekje in de hoek van het dashboard moet geven maar geen probleem ziet er keurig uit en werkt super ! is het die 89,95 waard vind ik persoonlijk ik wilde dit graag en doe het liever zo dan via alie om risico te lopen op kosten i.v.m invoerrechten.

Werken deze van ali hetzelfde?
31aa117d486790718c13aea041cbeed8.png



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Werken deze van ali hetzelfde?


Polo 1.6 TDI Highline


Ja deze werken het zelfde alleen heb ik niet zo'n verloop kastje erbij zitten maar gewoon direct

wat gaat branden is de achterlichten, stadslichten voor en kenteken verlichting.
en ik weet het niet 100% zeker meer, maar ik dacht binnen ook de verlichting van de knoppen en de 'bong bong bong' van 'yo je lichten staan nog aan'.

mijn binnenverlichting gaat inderdaad ook aan en ja ook de bong bong bong laat zich horen opzich niet erg.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Winterbanden eronder gelecht
Morgen die van de vrouw efu doen

Verder achteruitrij camera ingebouwd doel bereikt trekhaak is goed zichtbaar

Auto licht schakelaar ingebouwd zoon ding van alie binnenkort is kijken wat allemaal in te stellen valt

Voort eerst met 1,5ton dr achter gereden zelf de dijk op ging zonder problemen
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!