wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Kabelboompje gemaakt voor de voetverlichting extra lang gemaakt zodat ik voor de bestuurders en passagiers kant genoeg heb nu nog het aansluiten op de schakelaar van de auto......
6952c0173099148a144fe3f0d2d779ca.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Robin66079
Kabelboompje gemaakt voor de voetverlichting extra lang gemaakt zodat ik voor de bestuurders en passagiers kant genoeg heb nu nog het aansluiten op de schakelaar van de auto......

Doe jezelf een plezier en ga met gekleurde kabels werken. Nu weet je nog wel hoe het zit, maar stel dat je over een paar jaar een extensie naar achter wilt maken of een kabelbreukje krijgt, dan weet je nog dat geel plus is, bruin massa (of whatever voor kleuren je gebruikt).
Ik heb het mezelf op de moeilijke manier geleerd Stick Out Tongue
 
Doe jezelf een plezier en ga met gekleurde kabels werken. Nu weet je nog wel hoe het zit, maar stel dat je over een paar jaar een extensie naar achter wilt maken of een kabelbreukje krijgt, dan weet je nog dat geel plus is, bruin massa (of whatever voor kleuren je gebruikt).
Ik heb het mezelf op de moeilijke manier geleerd Stick Out Tongue

Heb een rode en witte draad ingetapet met die tape erg goed spul is ook zacht van buiten. Maar rood is plus en dat zal bij mij altijd zo blijven dus dat zit wel oke! Maar bedankt voor de tip
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Dus volgende week kun je hier posten met een nieuw voorscherm, voorbumper (meteen R-Line?), koplamp en band? ;)

Nee zonder gekheid, zonde. Hoop dat je er met de verzekering wat moois van kunt maken. Schade doet altijd pijn.
Ga zien wat ik het snelst vind van bumper. Belangrijkste is dat ik snel weer mobiel ben. Gelukkig werk ik maar op +-1km van thuis dus kan de auto wel missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Het is gelukt na een avondje maar dan heb je ook wat ! Nu alleen nog even dimfolie er op plakken vind ze iets aan de felle kant wilde ze niet om de dimmer zetten aangezien ik het fijn vind dat mijn teller en andere knopjes op zijn felst staan bij dag en nacht

b44b196762e6aa83e6e556f11bba8d88.jpg
f46937c295496f13d046f8bdbcabfc8e.jpg


Haha, wat een bak licht man! Ik heb er ook dimfolie erover heen gedaan en dat is echt 10x beter, had namelijk precies hetzelfde probleem. Alleen heb ik die van mij alleen aan als de deur open gaat.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!