wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

N.a.v deze post vanavond even alle 3 de bobijntjes + 3 bougies vervangen.
Was al de 2de keer dat er een bobijntje stuk sprong, dus ik dacht maar ineens ze allemaal te vervangen. En als ik dan toch bezig was dacht ik "Ik steek er ook eens een nieuw setje bougies in, die zitten er nu toch al even."

De vorige keer waren de bougies en de kapotte bobijn vervangen door de garage waar hij nog in garantie was toen ik hem kocht. Wat blijkt, ze hebben toen de kapotte bobijn vervangen door een van week 31 van 2002! En natuurlijk was het die die nu ook stuk was. De andere 2 bobijntjes waren nog de originele.

Ik werd achterdochtig dus ben ik ook maar eens de bougies die door die garage zijn vervangen gaan nakijken, en daar zaten 3 verschillende bougies in.. Ik niet happy dus .. :mad:

Ben blij dat ik zo'n dingen ondertussen zelf kan vervangen/herstellen.
Heb die 2 originele bobijntjes dan maar netjes in een doosje gestoken en in de koffer gelegd. Zo heb ik er altijd bij als er toch nog eentje zou stukspringen. Is veel handiger om te vervangen dan op 2 cilinders naar huis te rijden :mrgreen: (of te laten slepen)
IMG_20170126_184417.jpg
Ga je dat nog wel proberen te verhalen bij die garage?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Een begin maken met de remklauwen, ze zijn erg grof van structuur, dus maak ze strak met de slijp machine, begin met korrel 60 daarna met korrel 330.

Als de rode coating helemaal eraf is misschien RAL 5002-ultramarinblau voor terug, het is even kijken wat het beste past.

Nu ben twee setjes aan het maken de ATE VL 581/ 582 op de foto, en de ATE 973/ 974 deze komt van een Audi a6 4b af.
Niet over overdreven set maar voorkant wordt 312x22 mm & achter 256x22 mm ook geventileerd OEM: 8N0615601B

was ich gefunden habe. 1x1 KG Kunstharzlack RAL 5002 Ultramarinblau Hochglanz http://www.ebay.de/itm/1x1-KG-Kunst...arinblau-Hochglanz-/401266203357?roken=cUgayN via @eBayDE

IMG_0827.JPG IMG_0829.JPG

Oja hebt alle bekleding vernieuwd en vervangen van de polo, waarom het schoonmaken werd er niet mooier van de r-line en wat een klote stof vooral de wangen van de stoelen ..

Heb gelijk foto’s van gemaakt hoe het in elkaar zit. Misschien how to
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Een begin maken met de remklauwen, ze zijn erg grof van structuur, dus maak ze strak met de slijp machine, begin met korrel 60 daarna met korrel 330.

Als de rode coating helemaal eraf is misschien RAL 5002-ultramarinblau voor terug, het is even kijken wat het beste past.

Nu ben twee setjes aan het maken de ATE VL 581/ 582 op de foto, en de ATE 973/ 974 deze komt van een Audi a6 4b af.
Niet over overdreven set maar voorkant wordt 312x22 mm & achter 256x22 mm ook geventileerd OEM: 8N0615601B

was ich gefunden habe. 1x1 KG Kunstharzlack RAL 5002 Ultramarinblau Hochglanz http://www.ebay.de/itm/1x1-KG-Kunst...arinblau-Hochglanz-/401266203357?roken=cUgayN via @eBayDE

IMG_0827.JPG IMG_0829.JPG

Oja hebt alle bekleding vernieuwd en vervangen van de polo, waarom het schoonmaken werd er niet mooier van de r-line en wat een klote stof vooral de wangen van de stoelen ..

Heb gelijk foto’s van gemaakt hoe het in elkaar zit. Misschien how to

Mooi klusje, zal er vast strak uit zien straks die klauwtjes.
Ik heb zelf vandaag een 6C r-line grilltje besteld. Toch net wat mooier dan die saaie standaard BM grill haha.
Ben erg benieuwd hoe het staat.
 
Vandaag maar weer eens gewassen , alleen toen zag ik dit ineens
5a8289454da8b7a2e2b7e25d1148149d.jpg
wordt je niet vrolijk van [emoji35]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Nu is hij nog een stukje knapper. 6c rline grill dr in! Nu nog rline vervangen door tdi :mrgreen:

Hey Sjors, hoe ga je dat doen? Ik rij al een tijdje rond met R-Line embleempje (ook 6C Grill) maar heb ook gewoon een TDI...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Hola luitjes,

Ik leef ook nog, tijdje niet op 't forum actief geweest, maar zal weer wat meer worden denk ik :) Heb gister de H7 koplampen vervangen voor LED exemplaartjes :) Zelf wel blij met t resultaat en ook het lichtbeeld lijkt prima, word ook niet compleet van de weg geseind door tegemoet komend verkeer, dus denk dat men het met me eens is Stick Out TongueIMG_8657.JPG

IMG_8651.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, DeeOow en BVS
Een GTI teller in laten bouwen, nu dus ook needle sweep en leuke MFA opties zoals navigatie, audio en telefoon. Daarnaast eindelijk de motorolie temperatuur haha [emoji106]

5e52d66f0c4e430913260aff6f8f859e.jpg

4c8aca2392605cb98ea4306b3b055551.jpg

34fae339fe55e105130aa1106e214b48.jpg


Filmpje van needle sweep lukte helaas niet om te uploaden via tapatalk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ziet er goed uit [emoji1303]


Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!