Voorstellen, mijn babyblauwe volle 6R - Lifaya

Ze staan voor 220 te koop incl banden die ok zijn, weet niet hoeveel profiel, is een pool dus communicatie gaat niet helemaal soepel. Ik hoop ze voor 200 mee te kunnen nemen, moet er 100 km heen en weer terug voor rijden, toevallig om de hoek waar ik mijn polo heb gekocht haha
Wat zijn de velg maten ? ET waarde, J waarde. Neem aan wel 5x100 steek ?
Dit zijn wel dingetjes waar je goed op moet letten.
Kans is ook groot dat je ze opnieuw moet balanceren.
En als je gaat kijken, loop goed de randen na op scheuren en ook aan de binnenkant van de velg.
Zie je scheuren of lasnaden zou ik ze laten liggen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ze komen ook onder een polo 6r vandaan dus ze passen sowieso. Idd 5 x 100. Ga sowieso inderdaad de velgen goed na, wil geen geld spenderen aan richten. Balanceren maakt mij op zich niet zo uit heb daar wel een goedkoop adresje voor.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ze komen ook onder een polo 6r vandaan dus ze passen sowieso. Idd 5 x 100. Ga sowieso inderdaad de velgen goed na, wil geen geld spenderen aan richten. Balanceren maakt mij op zich niet zo uit heb daar wel een goedkoop adresje voor.
Top, dan zou ik zeggen succes met onderhandelen.
Peuter wat zloty's los bij die pool

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Ja inderdaad haha, het zijn verder wel sportieve velgen om te zien. Ga van Mn 15” set dan gewoon wintersetje maken. Achter zitten al winterbanden, voor goede dunloop zomer banden dus die kunnen nog eff. Hopelijk lukt deze set.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik heb zelf echt te weinig verstand van velgen om dat goed te beoordelen, dus dat is wel vervelend. Weet ook niet 1.2.3 iemand die mee kan die er wel verstand van heeft. Banden zouden 10mm en 6mm zijn dus dat hoort dan wel goed te zijn.... het is ook een uur rijden dus wil wel zekerheid hebben dat ik geen troep koop eigenlijk haha
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik heb zelf echt te weinig verstand van velgen om dat goed te beoordelen, dus dat is wel vervelend. Weet ook niet 1.2.3 iemand die mee kan die er wel verstand van heeft. Banden zouden 10mm en 6mm zijn dus dat hoort dan wel goed te zijn.... het is ook een uur rijden dus wil wel zekerheid hebben dat ik geen troep koop eigenlijk haha
Dat is knap 10mm.
Nieuwe banden hebben tussen de 7 en 9,5 mm afhankelijk van het merk.
Betekent dus dat hij profiel erbij heeft geplakt.
6mm zou nog niet zo slecht zijn.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ja misschien dat die nieuwe banden bedoeld? Communicatie gaat stroef gezien hij amper Nederlands spreekt.

Deze foto’s heb ik nog gekregen
1664931A-A0E3-43C8-8849-82E72044D0E8.png 77840174-46AF-42FA-B1FB-09BF0C2A3126.png 0DCA2D60-406C-4274-9ECD-4996A0084EEF.png 8E856F65-A098-4164-98AD-29CC24F40A8C.png
Bovenste band ziet er best goed uit.
Onderste 2 kan je nog wel mee rijden, om de paar maanden wel ff je profiel checken.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Geen velgen nog helaas, wel een gek dingetje, vandaag er achter gekomen dat ik niet kan claxonneren. Ik heb minder gereden laatste tijd ivm ziekte maar ik meen mij toch echt te herrineren dat ik gewoon kon tutteren:cool: dus vrij vreemd. Ook nog niks van de garage gehoord, die wachten vorige week nog op de kabels... ga morgen weer een belletje doen want het moet wel opgelost worden. Wil gewoon kunnen tutteren en dat mijn stuurbediening het doet :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Geen velgen nog helaas, wel een gek dingetje, vandaag er achter gekomen dat ik niet kan claxonneren. Ik heb minder gereden laatste tijd ivm ziekte maar ik meen mij toch echt te herrineren dat ik gewoon kon tutteren:cool: dus vrij vreemd. Ook nog niks van de garage gehoord, die wachten vorige week nog op de kabels... ga morgen weer een belletje doen want het moet wel opgelost worden. Wil gewoon kunnen tutteren en dat mijn stuurbediening het doet :)

Verkeerde airbag / bedrading
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ja vermoed ook bedrading. Airbagstoring is nog steeds niet terug gekomen, sinds die andere airbag er in zit dan. Morgen even belletje plegen en hoop dat ik meteen langs kan komen.,,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik ga de oude idd verkopen aan iemand met beetje verstand. Hij ziet er goed uit verder, storing is alleen niet te achterhalen.

Ga van de week langs een garage om de auto nog even volledig te laten checken. Hij lijkt wat te trillen met hogere snelheden, stuur en gaspedaal. Ook rijd hij wat hard. Auto is uitgelijnd en en heb geen stoepjes of gaten gepakt. Dus even kijken wat het is..,

Heb deze nog besteld

8FA94F69-E95E-4B94-9371-F50E58500AF9.jpeg

88547746-EDF6-4644-9262-ED19A09F4CD2.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!