Voorstellen, mijn babyblauwe volle 6R - Lifaya

Ik heb er nog geen ervaring mee maar ga beetje rondvragen of ergens een goedkoop adresje is. Stralen en poedercoaten is natuurlijk niet goedkoop. Maar heb de tijd tot de winterbanden eraf gaan haha
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Laten uitlezen bij Bosch garage. Onbekende storing in de stuurairbag module. Zal morgen de code er bij pakken. Ga morgen ook langs de betreffende garage die hem heeft geplaatst want het is bloedirritant. Is echt geen slechte garage. Bouwen fabrieksaf opties via VAG dealers in de auto’s. Heb de storing laten verwijderen, maar heb het uitleesrapport laten printen.

Nieuwe accu ook in laten zetten door Bosch. Klopt het dat start stop niet werkt als je de verwarming aan hebt staan? Morgen even zonder verwarming proberen want er kwam telkens start stop is not possible.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Wat versta jij onder verwarming? Vgm is er wel iets met start stop icm airco en nog een aantal dingen waar aan moet voldaan worden wil die het doen weet ze niet zo uit me hoofd maar belangrijkste is wat Robin al zegt is dat hij ingeleerd moet zijn via vcds je boordcomputer moet weten welke accu er in zit
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Mag aannemen dat dit wel gebeurd is dat inleren? Hij heeft Mn auto ook uitgelezen.

Probeer nu eerst Mn stuurairbag garage te pakken te krijgen, daarna Bosch o_O hoop echt snel met alles klaar te zijn want het is wel frustrerend.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Mag aannemen dat dit wel gebeurd is dat inleren? Hij heeft Mn auto ook uitgelezen.

Probeer nu eerst Mn stuurairbag garage te pakken te krijgen, daarna Bosch o_O hoop echt snel met alles klaar te zijn want het is wel frustrerend.
Even een belletje doen en dan weet je genoeg :) lijkt me van wel hoor..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Had gisteren inderdaad meteen gebeld en zou vandaag terug komen als die start stop het niet deed... dus ga vanmiddag even langs. Andere bedrijf krijg ik niet te pakken helaas.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Schijnt iets met mijn sensor in mijn koppeling te zijn. Je hoort het ook echt geluid maken en je kon het ook zien via de computer dat de spanning sporadisch naar 0 gaat. Ligt dus niet aan de accu. Start stop heeft het net 1 x gedaan. Daarna niet meer.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Schijnt iets met mijn sensor in mijn koppeling te zijn. Je hoort het ook echt geluid maken en je kon het ook zien via de computer dat de spanning sporadisch naar 0 gaat. Ligt dus niet aan de accu. Start stop heeft het net 1 x gedaan. Daarna niet meer.
Nou lekker dan weer op je lijstje er nij
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Update; auto heeft tot nu toe de winter overleefd, weinig gereden doordat ik herstellende ben van een operatie. Net contact opgenomen met het bedrijf van de airbag. Ze waren heel verbaasd dat die storing terug is gekomen en gaan navraag doen. Hoop morgen wss meer te horen. Verder ga ik eind volgende maand waarschijnlijk Mn winterset met zomerset wisselen. Hoop dat dat gied gaat, weet nou niet of de spanning sensor module in de auto zit of in de banden?? Anders krijg je dat er ook nog bij hihi...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!