Voorstellen en vraag aankoop Polo

anders had ik het wel gedaan Stick Out Tongue

nee das echt een mega operatie, kachelhuis wisselen
Dan kan het toch wel, ook al is het een verschrikkelijk duur geintje en een grote klus? Of zie ik dat nu verkeerd? Op andere forums lees ik namelijk dat het kan. Of houden ze me voor de gek? (Ik ben niet zo technisch op dit gebied, je kan me vanalles wijs maken.. :()
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
je mist en heleboel sensoren dus helaas gaat dat niet lukken
Weer wat geleerd vandaag! ;) Hebben alle nieuwe Polo modellen niet standaard mechanische airco tegenwoordig? En is automatische airco niet tegen bijbetaling? Ik kan me anno 2015 gewoon niet meer voorstellen dat er nog Polo's geleverd worden zonder iig mechanische airco!

Kun je mechanische airco ook niet ombouwen naar automatische? Ik ben hier wel nieuwsgierig na! Of blijft dit ook een probleem?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Volgens mij is Volkswagen ook de enige die dit nog leverd Stick Out Tongue

nee dit is niet om te bouwen, je mist sensoren maar ook stel motoren om de kleppen van de verwarming aan te sturen
Thanks voor de informatie! Weer wat geleerd vandaag. Ik was gewoon nieuwsgierig. Bij mijn Polo is het niet aan de orde. Heb zelf automatische airco. Vind ik persoonlijk wel mooier en makkelijker in de auto. Werkt super.

Mechanische airco vind ik persoonlijk een must @Nicci89! Maar je had een comfortline uitgezocht las ik, dus dat zal geen probleem zijn. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Sow! Wat veel reacties!
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp en informatie!

Het is gelukt!
Heb echt een super prijs volgens mij!

Volgensmij geen mechanische ventilatie, maar idd even aan de knopjes draaien.
Wel Mirrorlink, super mooie boordcomputer, stoelen in hoogte verstelbaar, cruise control, hulp bij zuinig rijden, etc etc etc.
En...de kleur waar ik verliefd op ben! Silk blue!

Hij word nu hier heen gehaald en hij krijgt een mooie lakbehandeling.
Verder krijg ik 4 jaar garanie en kreeg ik super veel terug op mijn Saxo (met inruilpremie).

Eind goed, al goed!
Vrijdag ophalen!

Oh ja, ik denk dat ik ook de Volkswagen verzekering pak, waarbij je 3 jaar lang de aanschafwaarde terug krijgt bij diefstal of total loss, mits je een nieuwe auto koopt bij dit bedrijf!
Super aanbod lijkt me, maar eerst even de kleine lettertjes lezen
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: LoneFalcon en R-Vera
Sow! Wat veel reacties!
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp en informatie!

Het is gelukt!
Heb echt een super prijs volgens mij!

Volgensmij geen mechanische ventilatie, maar idd even aan de knopjes draaien.
Wel Mirrorlink, super mooie boordcomputer, stoelen in hoogte verstelbaar, cruise control, hulp bij zuinig rijden, etc etc etc.
En...de kleur waar ik verliefd op ben! Silk blue!

Hij word nu hier heen gehaald en hij krijgt een mooie lakbehandeling.
Verder krijg ik 4 jaar garanie en kreeg ik super veel terug op mijn Saxo (met inruilpremie).

Eind goed, al goed!
Vrijdag ophalen!

Oh ja, ik denk dat ik ook de Volkswagen verzekering pak, waarbij je 3 jaar lang de aanschafwaarde terug krijgt bij diefstal of total loss, mits je een nieuwe auto koopt bij dit bedrijf!
Super aanbod lijkt me, maar eerst even de kleine lettertjes lezen
Super! Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken! Dat vraagt vrijdag natuurlijk wel om foto's als je de nieuwe Polo binnen hebt! ;) Alvast heel veel rijplezier met deze auto!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Gefeliciteerd. Weer een 'familielid' erbij dus. Mooi dat het allemaal gelukt is en al met al toch snel geregeld.
En inderdaad waar R-Vera hierboven al om vroeg, FOTO'S!!!!! Succes met de komende dagen van wachten, wachten , wachten.........dat wordt een lang weekje. Alhoewel, je krijgt een uurtje cadeau, de komende nacht gaat de zomertijd weer in. ;)
 
Weet iemand toevallig wat het zou kosten om zo'n klasse 3 alarm in te bouwen? Of de aanschaf kosten en zelf inbouwen?
Weet niet of dit nog relevant is. Ik heb sinds afgelopen zomer de nieuwe 6c zonder alarm. Dit heb ik direct laten inbouwen door Fleetacces ( http://www.fleetaccess.nl/security/klasse-alarm/?gclid=CI2ypK7My8QCFeHKtAodkx4A2A). Koste me €600, er was toen een actie, top service en ze komen op locatie inbouwen. Het moet wel overdekt zijn. Alarm werkt super.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nicci89
@Nicci89: gefeliciteerd. Mooie kleur idd.

Nog heel even over import. Ik heb ook het idee dat je IP-adres wordt gecontroleerd wanneer je op mobile punt de of andere Duitse websites kijkt. En dat de prijzen meteen worden aangepast naar NL-niveau.
Ik heb alleen op Duitse dealer websites gezocht, ook omdat ik meer vertrouwen heb in een officiële dealer. En dan vind je wel de leukere aanbiedingen.
 
Van harte gefeliciteerd met je aankoop.! Weer een Silk Blue polo erbij in Eindhoven. Big Grin
Ik zal mijn ogen eens goed open houden, misschien zie ik je eens rijden.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nicci89
Ik rijd zaterdag waarschijnlijk de hele dag rondjes in en om Eindhoven!
OF....ik parkeer hm voor de deur en ga de hele dag uit mijn raam zitten te staren Stick Out Tongue
haha
Haha, dat geloof ik.
Mocht je dan nog een Silk Blue polo tegenkomen (maar dat de GT uitvoering), dan mag je zwaaien.. Dan ben ik het zeer waarschijnlijk... Big Grin:wink:
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!