Voorstellen en vraag aankoop Polo

Maar beloof één ding, ga er NOOIT maar dan ook NOOIT mee door de wasstraat. ;) Was hem met de hand, is ten eerste een prettige bezigheid en ten tweede veel beter voor je lak. Lees je maar eens in op het forum van Carclean.nl en bestel een aantal goeie producten om de Polo met de hand te wassen.
Dat is echt onzin. Als je je auto op de verkeerde manier met de hand wast is dat net zo 'verkeerd' als door de wasstraat halen. Het is echt erg onnodig om mensen op deze manier bang te maken. Sowieso zijn moderne wasstraten echt een stuk beter dan tientallen jaren geleden waar het slechte imago bij sommigen blijkbaar nog is blijven hangen.

Ziet er goed uit! :) Ga je nog andere velgjes eronder zetten?
Ik hoop het wel want die standaard comfortline wieldopppen zijn echt om te huilen
huilenpet.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Nicci89 en Dragonzzz
Bedankt allemaal! Big Grin Ben er ook echt super blij mee!

Hier in meijel staat er ook nog een mooie 6r. ik kom er al een paar weken langs heb al een paar keer willen stoppen om te kijken wat het was. Is ook een in de kleur Silk Blue
Mijn dealer (klinkt een beetje raar, mja) vertelde me dat de kleur Silk Blue alleen op de 6C te verkrijgen is. Vandaar mijn keuze voor een 6C. Want eerlijk is eerlijk; ik mis echt wel een paar extra opties op mijn Polo die ik bij een 2ehands Polo (met dit budget) zeker wel gehad had). Maar ben echt op de kleur gevallen! Vandaar de keuze voor deze Polo.

Ik moet er toch wel weer een jaar of 6 tegenaan kijken Stick Out Tongue (hoewel mijn vriend hm het liefst over een jaar weer verkoopt voor 15.500 euro Stick Out Tongue).
Ik hoop het wel want die standaard comfortline wieldopppen zijn echt om te huilen
huilenpet.gif
Inderdaad, de standaard wieldoppen zijn om te huilen. Maar de prijzen van nieuwe/2ehandse velgen, zijn ook om te janken. Zeker als je net een nieuwe Polo hebt gekocht en ook nog eens een garage moet gaan bouwen.

Het geld is wel een beetje op onderhand Stick Out Tongue haha.

P.s. Als er nieuwe velgen komen, dan worden het deze:
http://van-mossel.nl/voorraad-alle-nieuwe-voertuigen-alle-vestigingen/
Dan zoeken op Polo, 1.0 edition in Tilburg!
Weet alleen niet hoe ze heten helaas.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Dat is echt onzin. Als je je auto op de verkeerde manier met de hand wast is dat net zo 'verkeerd' als door de wasstraat halen. Het is echt erg onnodig om mensen op deze manier bang te maken. Sowieso zijn moderne wasstraten echt een stuk beter dan tientallen jaren geleden waar het slechte imago bij sommigen blijkbaar nog is blijven hangen.
Jij mag het onzin vinden, ik weet wel beter. En zoals ik al schreef, even inlezen op het carclean forum hoe je oa het beste je auto met de hand kunt wassen (2 emmer systeen, washmits enz) Maar ga jij lekker met je auto door de wasstraat........
 
Laatst bewerkt:
Mijn dealer (klinkt een beetje raar, mja) vertelde me dat de kleur Silk Blue alleen op de 6C te verkrijgen is. Vandaar mijn keuze voor een 6C. Want eerlijk is eerlijk; ik mis echt wel een paar extra opties op mijn Polo die ik bij een 2ehands Polo (met dit budget) zeker wel gehad had). Maar ben echt op de kleur gevallen! Vandaar de keuze voor deze Polo.
Wat de dealer je heeft verteld klopt niet helemaal.
Ik heb toch echt een 6R in de kleur Silk Blue.
Dit komt omdat bij de 6R alleen de BlueGT in deze kleur te bestellen was.
Nu bij de 6C zijn alle uitvoeringen in Silk Blue te bestellen.
Vond ik natuurlijk stiekem een beetje jammer dat die kleur niet exclusief voor de BlueGT was gebleven. Maar voor jou dus een voordeel dat je geen €30.000,- hebt hoeven uit te geven om in een Polo met die kleur te kunnen rijden. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Wat de dealer je heeft verteld klopt niet helemaal.
Ik heb toch echt een 6R in de kleur Silk Blue.
Dit komt omdat bij de 6R alleen de BlueGT in deze kleur te bestellen was.
Nu bij de 6C zijn alle uitvoeringen in Silk Blue te bestellen.
Vond ik natuurlijk stiekem een beetje jammer dat die kleur niet exclusief voor de BlueGT was gebleven. Maar voor jou dus een voordeel dat je geen €30.000,- hebt hoeven uit te geven om in een Polo met die kleur te kunnen rijden. ;)
Die reactie komt me bekend voor maar dan vanuit de skoda kant. voorheen was de kleur Race Blue alleen te krijgen op de RS-versie maar met de nieuwe type ook voor de 'normale' variant te krijgen. En aangezien het de mooiste kleur is die er te krijgen is heb ik die maar gekozen. Ook toen veel geklaag vanuit de RS-rijders hoek dat ze zich niet meer zo uniek voelden Stick Out Tongue

O3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Wasstraten kunnen dan wel 'beter' zijn geworden. Ik kan je nog steeds van elke auto vertellen op basis van de lakstaat of hij met de hand gewassen wordt of met de wasstraat. Zelfs degene die slecht met de hand worden gewassen. En ja, die lijken inderdaad door de wasstraat te gaan.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik wijs naar niemand. Ik heb totaal geen probleem met iemand die zijn auto door de wasstraat haalt. Ieder zijn ding en ik kan me helemaal voorstellen dat iemand geen zin heeft om het telkens met de hand te doen. En zolang iedereen blij is met hoe hij of zij de auto wast, even goede vrienden Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Wat de dealer je heeft verteld klopt niet helemaal.
Ik heb toch echt een 6R in de kleur Silk Blue.
Dit komt omdat bij de 6R alleen de BlueGT in deze kleur te bestellen was.
Nu bij de 6C zijn alle uitvoeringen in Silk Blue te bestellen.
Vond ik natuurlijk stiekem een beetje jammer dat die kleur niet exclusief voor de BlueGT was gebleven. Maar voor jou dus een voordeel dat je geen €30.000,- hebt hoeven uit te geven om in een Polo met die kleur te kunnen rijden. ;)

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Heeft hij wel verteld, maar was ik (sorry) even vergeten.
Nou, al had ik de loterij gewonnen, dan had ik zeker een BlueGT/ GTI gekocht! Hoef ik nog geen seconde over na te denken ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Ik heb destijds getwijfeld tussen wit en Silk Blue, inderdaad met de gedachte dat de Silk Blue een stuk unieker is. Toch gekozen voor wit uiteindelijk maar ik zou wel balen als ik met die reden een Silk Blue had gekocht. Verbaasde mij er ook over toen ik voor het eerst een 6C in Silk Blue zag rijden, die duidelijk geen BlueGT was Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!