voetverlichting

moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik de kabels netjes naar voren krijg
Achter de bekleding naar de dorpels, bij mij nog stukje in zicht ter hoogte van de stoelen. Kan beter maar dan moet ik onder de vloerbedekking door en dat redt ik nu even niet. Verder onder de stoel met de bestaande bekabeling mee laten lopen. Zal nog een paar fototje plaatsen.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
bedankt alvast
Mijn voetverlichting aangesloten via een zekeringhouder met geschakelde spanning. Ook het dashboardkastje is zo aan gesloten
84a74331cdd9583473430e331c56b887.jpg
75702ee4d9e6dd2dc711c588eb1e5dde.jpg
c51e6b8b2b67a7b4886ea3dd16b58d7f.jpg
12fc7ccd0d1c37b6039e40a18983574f.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
klopt als ik die er onder leg heb ik een hobbel op het tapijt. liever van uit de dorpel rechtstreeks onder de stoel uit komen.
Maar de dorpel kon ik er een twee drie niet af krijgen zooooo strak vast, wilde het niet forceren en heb momenteel even niet de mogelijkheid het anders te doen. maar zit verder wel goed en het komt goed.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
klopt als ik die er onder leg heb ik een hobbel op het tapijt. liever van uit de dorpel rechtstreeks onder de stoel uit komen.
Maar de dorpel kon ik er een twee drie niet af krijgen zooooo strak vast, wilde het niet forceren en heb momenteel even niet de mogelijkheid het anders te doen. maar zit verder wel goed en het komt goed.
Kan het eigenlijk niet door de middenconsole ? Naar voren
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Ik wilde in iedergeval bij de bestaande bekabeling uitkomen onder de stoel van uit de dorpel. Diverse mogelijkheden, laat maar zien hoe jij dat doet Frans.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!