voetverlichting

Bij mij voor in het dashboard inderdaad en onder de voorstoelen voor achterin ook

Dan ga ik me er ook is in verdiepen:)
Hebben jullie je setje van ome ali?

Jep. Via een link in het AliExpress topic

Mod edit: post samengevoegd, je kan het bericht bewerken indien je iets vergeten bent
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
:cool:
Ik heb een Highline met voetverlichting, maar Ik vind de verlichting te gelig, ook de interieurverlichting, nu wil ik alles vervangen voor led's, maar wil na het vervangen geen storingsmeldingen krijgen, geldt ook voor de lampjes in de zonnekleppen. Wat kan ik het beste aanschaffen, bij voorkeur een komplete set.


Ik heb voetverlichting vervangen door rode leds:cool: let er wel op dat pinnetjes waar je het lampje inklikt niet al te veel verbuigen,anders maakt het niet meer goed contact met lampje
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Als je wil dat je voetverlichting met je hemel licht tegelijk aan gaat dus met deur open en deur dicht zul.je een aftakking moeten creëren daarvan en daar je voetverlichting bij aansluiten. Hoe dit moet weet ik niet dus als mensen tips hebben? Misschien heb je hier ook een verloopstukje voor dus dat je van 2 adaptaties 1 adapter maakt voor in de bcm, dan hoef je geen kabels bloot te gaan leggen en solderen

Waarom niet aansluiten bv op knoppen deur,dan branden ze continue
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Waarom niet aansluiten bv op knoppen deur,dan branden ze continue
Ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind. Vind het functioneler voor het instappen als het donker is en mooi staan als ze daarna dimmen want als t donker is is het ook zo donker mogelijk in me auto vind ik veel chiller
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Robin haas
Morgen komt mijn voetverlichting binnen!
Nu ben ik alvast wezen kjken waar de uitsparingen zitten.
Ik kan er alleen maar 1 vinden.
Dat is die onder mijn stuur. Maar aan de bestuurderskant zie ik nix.
En bij me achterstoelen ook niet.
Kan iemand die ze geinstalleerd heeft een paar duidelijke foto's posten van waar die lampjes moeten komen.
Het installeren lukt me wel.
Maar waar moet ik ze plaatsen?
Alvast bedankt.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!