voetverlichting

dov

Sponsor
2,576
1,414
171
Hallo iedereen,

Ik heb een voetverlichting setje gekocht, gaat om de volgende set:

1-Set-OEM-Originele-voor-Voetenruimtebekleding-Licht-Voor-Golf-6-Jetta-MK5-MK6-Tiguan-Passat-B6.jpg_640x640.jpg


Hier zit dus ook een stekker bij die als + dient, mijn vraag hierbij is waar moet ik dit stekkertje aansluiten? Op verschillende fora lees ik dat het in de a-stijl kan maar ook ergens anders..

Ik wil dat de voetverlichting aan gaat zodra de deuren open gaan, dus niet constant aan zodra binnenverlichting aan staat. Weet iemand toevallig waar dit stekkertje in moet? Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin haas
Heb dezelfde set besteld. Kan niet wachten om dit te installeren. Misschien handig wat plaatjes bij de praatjes te doen en fotootjes te maken waar je hem op aansluit?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Als je wil dat je voetverlichting met je hemel licht tegelijk aan gaat dus met deur open en deur dicht zul.je een aftakking moeten creëren daarvan en daar je voetverlichting bij aansluiten. Hoe dit moet weet ik niet dus als mensen tips hebben? Misschien heb je hier ook een verloopstukje voor dus dat je van 2 adaptaties 1 adapter maakt voor in de bcm, dan hoef je geen kabels bloot te gaan leggen en solderen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik ga in ieder geval niet bij de bcm lopen knippen en solderen daar is echt geen ruimte voor. Denk dat ik de kabel verleng en bij de hemelverlichting afpak..
Jaa dat bedoelde ik ook dat je moet aftappen van de kabel bij de hemelverlichting niet bij de bcm inderdaad!! Maar was hier al niet een howto over? Anders kun je die meteen maken:eek:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb een Highline met voetverlichting, maar Ik vind de verlichting te gelig, ook de interieurverlichting, nu wil ik alles vervangen voor led's, maar wil na het vervangen geen storingsmeldingen krijgen, geldt ook voor de lampjes in de zonnekleppen. Wat kan ik het beste aanschaffen, bij voorkeur een komplete set.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ik heb een Highline met voetverlichting, maar Ik vind de verlichting te gelig, ook de interieurverlichting, nu wil ik alles vervangen voor led's, maar wil na het vervangen geen storingsmeldingen krijgen, geldt ook voor de lampjes in de zonnekleppen. Wat kan ik het beste aanschaffen, bij voorkeur een komplete set.
Interieur is niet op canbus aangesloten. Bij ome ali heb je complete sets.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
je kan gewoon de draad vgm van het hemel licht strippen en daar je voetverlichting kabeltje aan vast solderen? wel zorgen dat je de + en - goed hebt natuurlijk..

of gaat de voorkeur uit naar de kabels gewoon doorknippen en een amp connector er aan te hangen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
je kan gewoon de draad vgm van het hemel licht strippen en daar je voetverlichting kabeltje aan vast solderen? wel zorgen dat je de + en - goed hebt natuurlijk..

of gaat de voorkeur uit naar de kabels gewoon doorknippen en een amp connector er aan te hangen?

maak gwn vast aan wat ik zei 2 posts hierboven o_O
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!