Vermoeden van versleten koppeling

Ondertussen zijn we een weekje verder en staat de auto nog altijd bij de officiële volkswagengarage en is er nog niets gebeurd, omdat ze nog steeds een stuk missen om de koppeling te vervangen. De 990 euro is inclusief vliegwiel en blijkbaar is er ook nog iets mis met de stuurinrichting (afwijking van 2cm naar links) volgens hen.
 
Volkswagen  polo  1.9 sdi 
@Bjrn87 a.k.a. laat je auto nog eens uitlijnen als hij bij de volkswagen garage weg is.
Overigens, ik hoop dat je vervangend vervoer hebt gekregen, anders zou ik afzien van de order en het alsnog ergens anders laten repararen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ze gaan niet voor elke reparatie een gratis huur auto geven hoor :tearsofjoy:

Om gelijk een garage af te stempelen zoals jullie nu doen slaat ook nergens op.

990€ incl vliegwiel is veel geld, maar niet te duur.

Ik werk bij volvo en heb pasgeleden nog een vliegwiel vervangen, dat grapje koste 2500€... dusja wat is te duur
Ik verwacht ook geen gratis vervoer, maar dat een garage na een week nog steeds de stukken niet heeft daar stel ik me wel vragen bij.
 
Volkswagen  polo  1.9 sdi 
Ze gaan niet voor elke reparatie een gratis huur auto geven hoor :tearsofjoy:

Om gelijk een garage af te stempelen zoals jullie nu doen slaat ook nergens op.

990€ incl vliegwiel is veel geld, maar niet te duur.

Ik werk bij volvo en heb pasgeleden nog een vliegwiel vervangen, dat grapje koste 2500€... dusja wat is te duur

Na een week mag je toch verwachten dat een VW dealer de onderdelen bij elkaar heeft. Prima dat het uitloopt, maar bied dan een vervangende wagen aan, dat is een stukje service en als ze dat niet leveren zijn ze m.i. de €1000 niet waard. Het is niet alsof je een ventieldopje laat vervangen he.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!