Bjrn87

Nieuw lid
5 oktober 2020
10
0
1
Land
Belgium
Zonet de wagen naar de garage gebracht, de koppeling voelde heel stroef en de auto had moeite om op snelheid te komen.

Volkswagen  polo  1.9 sdi 

Bjrn87

Nieuw lid
5 oktober 2020
10
0
1
Land
Belgium
Ondertussen zijn we een weekje verder en staat de auto nog altijd bij de officiële volkswagengarage en is er nog niets gebeurd, omdat ze nog steeds een stuk missen om de koppeling te vervangen. De 990 euro is inclusief vliegwiel en blijkbaar is er ook nog iets mis met de stuurinrichting (afwijking van 2cm naar links) volgens hen.

Giltix

Premium lid
30 juli 2017
1,276
546
160
22
Limburg
Land
Netherlands
@Bjrn87 a.k.a. laat je auto nog eens uitlijnen als hij bij de volkswagen garage weg is.
Overigens, ik hoop dat je vervangend vervoer hebt gekregen, anders zou ik afzien van de order en het alsnog ergens anders laten repararen.

Opel  Corsa  D 

Bjrn87

Nieuw lid
5 oktober 2020
10
0
1
Land
Belgium
@Bjrn87 a.k.a. laat je auto nog eens uitlijnen als hij bij de volkswagen garage weg is.
Overigens, ik hoop dat je vervangend vervoer hebt gekregen, anders zou ik afzien van de order en het alsnog ergens anders laten repararen.
Geen vervangwagen.

Robin

Beheerder
18 augustus 2017
3,525
1,397
200
Regio Rotterdam
Land
Netherlands
Ze gaan niet voor elke reparatie een gratis huur auto geven hoor :tearsofjoy:

Om gelijk een garage af te stempelen zoals jullie nu doen slaat ook nergens op.

990€ incl vliegwiel is veel geld, maar niet te duur.

Ik werk bij volvo en heb pasgeleden nog een vliegwiel vervangen, dat grapje koste 2500€... dusja wat is te duur

TolgaE

Premium lid
27 mei 2018
589
182
74
23
Land
Netherlands
Ik zou ook geen gratis vervangend vervoer verwachten

Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI VAGTechniek Stage 1 

Bjrn87

Nieuw lid
5 oktober 2020
10
0
1
Land
Belgium

Ik werk bij volvo en heb pasgeleden nog een vliegwiel vervangen, dat grapje koste 2500€... dusja wat is te duur
Ik verwacht ook geen gratis vervoer, maar dat een garage na een week nog steeds de stukken niet heeft daar stel ik me wel vragen bij.

Giltix

Premium lid
30 juli 2017
1,276
546
160
22
Limburg
Land
Netherlands

Na een week mag je toch verwachten dat een VW dealer de onderdelen bij elkaar heeft. Prima dat het uitloopt, maar bied dan een vervangende wagen aan, dat is een stukje service en als ze dat niet leveren zijn ze m.i. de €1000 niet waard. Het is niet alsof je een ventieldopje laat vervangen he.

Opel  Corsa  D