Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij vertrekt in eenders welke versnelling. Zelfs in vijfde versnelling slaat de motor niet af met de handrem op bij het opkomen van het pedaal. Ook pakt de koppeling rijkelijk laat, net iets voor ie helemaal boven is.Klinkt eerder alsof je drukgroep geen druk meer levert, wel gek. Kun je wel nog rijden, lijkt me niet toch?
Met nog maar 1 à 2 cm speling? Maar dat de motor blijft draaien in vijfde versnelling met de handrem op met geen druk op het koppelinspedaal te zetten, is denk ik minder normaal?Polo's hebben hydraulische koppelingen, die komt bij mij ook altijd vrij laat op.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de garage volgende dinsdag om de koppeling te laten veranderen. Gezien de auto ook soms doorschiet in toeren bij gas geven en de snelheid blijft hangen vrees ik dat deze toch ver op is. Het wisselen van versnelling is ook vrij stroef.Dat is absoluut minder normaal. Ik denk dat je het beste even langs een garage kunt, die kunnen beter kijken wat er aan de hand is. Door een beeldscherm maakt t toch net wat lastiger![]()
Ik heb inderdaad gevraagd van alles mee te nemen. Ik vermoed dat ze bij een vw-garage wel weten wat te doen. Het zou afhankelijk van de stukken snel om en bij de 1000 euro gaan kosten.Jup, dat is een grote indicator. Neem aan dat je meteen alles meeneemt, niet alleen de koppelingsplaat?
Ik zou ook bij andere garagebedrijven een prijsopgave vragen, wat @Giltix ook zegt, het is behoorlijk veel geld €1000,00.Ik heb inderdaad gevraagd van alles mee te nemen. Ik vermoed dat ze bij een vw-garage wel weten wat te doen. Het zou afhankelijk van de stukken snel om en bij de 1000 euro gaan kosten.
Hahaha shit, te snel overheen gelezen. Je hebt gelijkKoppeling is zoizo versleten als deze stationair blijft draaien in zijn versnelling![]()
Sow, voor dat geld kun je bijna beter een nieuwere 9N(3) kopen...Ik heb inderdaad gevraagd van alles mee te nemen. Ik vermoed dat ze bij een vw-garage wel weten wat te doen. Het zou afhankelijk van de stukken snel om en bij de 1000 euro gaan kosten.
Ik laat dinsdag weten wat het effectief gekost gaat hebben, men zei mij afhankelijk van de stukken dat dat snel naar de 1000 euro kan gaan.Dit is zelfs voor VW dealer veel geld.
Zou even nader informatie vragen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.