Verlichting in en om polo 6r

volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Om hier op terug te komen. LED 50W is heel anders qua opbrengst dan de 21W hallogeen. Probleem is wel dat je er weerstanden tussen moet knutselen
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Om hier op terug te komen. LED 50W is heel anders qua opbrengst dan de 21W hallogeen. Probleem is wel dat je er weerstanden tussen moet knutselen
ik heb ook al led knipperlichten gevonden voor canbus,dus zonder weerstand,ik ga nu alleen nog geen 48 euro uitgeven voor 2 lampen,wel in de toekomst want zo oranje in de lampreflector kijken vind ik niks.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Ik wil mijn gele verlichting vervangen door witte. Puur wit, absoluut geen tintje blauw want hier houd ik niet van.
Is het de goedkoopste oplossing om dan deze te kopen? Of zijn er ook andere mogelijkheden om wit licht te krijgen in de Polo 6R.

set-white-_philips_h7_12972whvsm_sm_whv_s_2014.jpg
 
@VWAlexander deze heb ik mij ook gekocht. Alleen nog geen foto kunnen maken van de verlichting in het donker.. Zal morgen avond pas worden.
Dinsdag zal ik dan vergelijking foto's plaatsen in een ander topic van me.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@VWAlexander hier het topic van mij: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/polo-6r-6c-bi-xenon-koplampen.9156/page-5#post-149216
Staat dus vrijwel alles in eigenlijk. Enkel moet ik nog op zoek gaan naar goede lampjes voor het grootlicht, mistlampen/bochtverlichting en de DRL verlichting. Voor het grootlicht ben ik aan het denken om de Philips Xtremevision te nemen. Maar vindt het zelf persoonlijk niet mooi qua kleur, is namelijk 3800k meen ik. De WhiteVision namelijk 4300k, wil zelf of kijken nog voor rond de 6000k te zitten met grootlicht of het dimlicht. Even nog bekijken dus, net als wat de kleur wordt bij de rest, of witter of toch iets geliger..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ja zijn gewoon plug en play. Alleen het is wel een gekut om je koplampen er uit te krijgen.. Heeft me toch dik een half uur geduurd voordat ik eindelijk de koplamp er uit had en de lampjes gewisseld had.. Tevens opletten dat je niet een van de torx schroeven je naar onder valt bij de motor.. Is mij dus gebeurd en lag op dat plastic bakje. Helaas er niet uit kunnen krijgen, deze week maar een nieuw schroefje gaan halen bij de dealer...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@VWAlexander hier het topic van mij: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/polo-6r-6c-bi-xenon-koplampen.9156/page-5#post-149216
Staat dus vrijwel alles in eigenlijk. Enkel moet ik nog op zoek gaan naar goede lampjes voor het grootlicht, mistlampen/bochtverlichting en de DRL verlichting. Voor het grootlicht ben ik aan het denken om de Philips Xtremevision te nemen. Maar vindt het zelf persoonlijk niet mooi qua kleur, is namelijk 3800k meen ik. De WhiteVision namelijk 4300k, wil zelf of kijken nog voor rond de 6000k te zitten met grootlicht of het dimlicht. Even nog bekijken dus, net als wat de kleur wordt bij de rest, of witter of toch iets geliger..
Dus de H7 en W5W lampjes van deze WhiteVision set zijn gewoon plug&play? Mistlicht doe ik toch bijna nooit aan, zo vaak is het niet mistig.

Ik heb voor zowel dim/stads als grootlicht whitevisions erin gedaan. Daarnaast ook de whitevision w5w erin gedaan. Voor drl heb ik ledjes gedaan. Mistlamp wil ik nog doen ivm bochtverlichting. Maar kan geen Witte H8 vinden.
 
Ja zijn gewoon plug en play. Alleen het is wel een gekut om je koplampen er uit te krijgen.. Heeft me toch dik een half uur geduurd voordat ik eindelijk de koplamp er uit had en de lampjes gewisseld had.. Tevens opletten dat je niet een van de torx schroeven je naar onder valt bij de motor.. Is mij dus gebeurd en lag op dat plastic bakje. Helaas er niet uit kunnen krijgen, deze week maar een nieuw schroefje gaan halen bij de dealer...
Ik weet het, heb laatst een lampje moeten vervangen. Heb er toen een goedkoop H7 lampje van de Action in gedaan. Nu maar vervangen door die WhiteVision set.
 
Ik heb voor zowel dim/stads als grootlicht whitevisions erin gedaan. Daarnaast ook de whitevision w5w erin gedaan. Voor drl heb ik ledjes gedaan. Mistlamp wil ik nog doen ivm bochtverlichting. Maar kan geen Witte H8 vinden.
Ik heb op dit moment voor het dim en stadslicht de Whitevisions er in zitten. Voor de rest ben ik nog aan het kijken onder andere op eBay.
P21W leds met canbus
P21W leds met canbus
P21W leds met canbus
H8 i.c.m. bochtverlichting volgens de verkoper
H7 voor eventueel dimlicht of grootlicht

Ben tussen bovenstaande nog aan het twijfelen voor mijn Polo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@VWAlexander hier het topic van mij: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/polo-6r-6c-bi-xenon-koplampen.9156/page-5#post-149216
Staat dus vrijwel alles in eigenlijk. Enkel moet ik nog op zoek gaan naar goede lampjes voor het grootlicht, mistlampen/bochtverlichting en de DRL verlichting. Voor het grootlicht ben ik aan het denken om de Philips Xtremevision te nemen. Maar vindt het zelf persoonlijk niet mooi qua kleur, is namelijk 3800k meen ik. De WhiteVision namelijk 4300k, wil zelf of kijken nog voor rond de 6000k te zitten met grootlicht of het dimlicht. Even nog bekijken dus, net als wat de kleur wordt bij de rest, of witter of toch iets geliger..

Je kunt de Philips diamond vision proberen deze is 5000k.
Op eBay is deze wel te vinden.
Mocht je nog een goede foto willen kan er wel 1 maken, wel in de motor maar goed[emoji14]
 
dat is ook een optie maar dat chroom verdwijnd na verloop van tijd,maar 50 watt LED canbus lijkt mij niet snel te gaan knipperen, maar daar informeer ik mij nog wel over.
Jawel gaat ook knipperen.
Ik rij nu 4 jaar met chromen bollen en heb nergens last van. Zijn nog net zo chrome als in het begin :)
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!